اولین تصاویر رسمی از BlackBerry Priv منتشر شد

اولین تصاویر رسمی از BlackBerry Priv منتشر شد
  • 1394/7/7
  • مجید جعفری
  • 0

BlackBerry-releases-the-first-official-photos-of-the-BlackBerry-Priv.jpgحتما نام Priv به عنوان اولین گوشی اندرویدی ساخت شرکت BlackBerry به گوشتان خورده است. Priv تلفنی منحصر به فرد است و دلیل اصلی آن عدم استفاده از سیستم عامل اختصاصی BlackBerry و استفاده از اندروید است. البته John Chen مدیر عامل شرکت BlackBerry اعلام کرده بود که استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۰۰ درصدی نخواهد بود. سرانجام این شرکت تصاویری از Priv را به طور رسمی منتشر کرد.

علاوه بر انتشار تصاویر BlackBerry Priv، اطلاعات سخت افزاری این تلفن نیز اعلام شده است. بنابراین این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد بود. چیپست موجود بر روی Priv مدل ۸۰۸ Snapdragon مجهز به CPUای با ۶ هسته و پردازنده گرافیکی Adreno 418 است. حافظه رم موجود نیز ۳ گیگابایت ظرفیت خواهد داشت. همچنین دوربین عقب این تلفن یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت OIS است.

First-official-photos-of-the-BlackBerry-Priv-are-released2

First-official-photos-of-the-BlackBerry-Priv-are-released.jpg First-official-photos-of-the-BlackBerry-Priv-are-released3

اگرچه BlackBerry Priv یک دستگاه اندرویدی خواهد بود اما این تلفن نسبت به دیگر گجت های اندرویدی تفاوت های بزرگی دارد. مهمترین تفاوت وجود کیبورد فیزیکی بر روی این گوشی است که به صورت کشویی از زیر صفحه نمایش بیرون می آید. Priv کمی ما را به یاد تلفن های چند سال پیش Nokia و Samsung می اندازد که مجهز به کیبورد کشویی بودند.

شاید استفاده دوباره از صفحه کلید فیزیکی آن چنان مورد قبول کاربران نباشد چرا که بیشتر کابران به صفحه کلید مجازی عادت کرده اند اما به نظر میرسد دلیل اصلی استفاده از این نوع کیبورد افزایش فضای مفید صفحه نمایش است مخصوصا در هنگام تایپ و گفت و گوست.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *