عرضه نسخه بتای اندروید ۶ برای Z3

عرضه نسخه بتای اندروید ۶ برای Z3
  • 1394/7/15
  • مجید جعفری
  • 0

Sony-to-allow-10k-users-to-download-and-beta-test-its-Android-6.0-Marshmallow-buildبدون شک مطلع هستید که نسخه جدید اندروید یعنی Marshmallow یا ۶ در حال ورود به دنیای سیستم عامل هاست. بسیاری از شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند نیز برای این که از غافله عقب نمانند در حال آماده سازی گجت های خود برای ورود مارشملو هستند.

به نظر میرسد سونی عجله بیشتری برای استفاده از اندروید ۶ پس از مدل های Nexus 5 و Nexus 6 و همچنین نسخه های Android One دارد. خبر خوش برای کاربران مدل های Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact این است که سونی نسخه بتای اندروید ۶ را در اختیار این کاربران گذاشته و می توانند آن را بر روی تلفن خود آزمایش کنند. البته خبر بد این است که تنها ۱۰ هزار نفر یا به عبارتی ۱۰ هزار تلفن هوشمند قابل آپدیت به این نسخه هستند.

Sony-Xperia-Z3-Review-79

تعداد ۱۰ هزارتایی آپدیت ها و داشتن مدل های Z3 تنها محدودیت سونی برای بروزرسانی به نسخه ۶ اندروید نیست. بلکه باید ساکن یکی از کشورهای سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، استونی، لتونی، لیتوانی، انگلستان یا کشور آلمان باشید. اگر تمام شرایط را داشته باشید (که عده ای بسیار کمی دارند) می توانید با نصب برنامه ی “Sony’s Concept for Android” و ثبت نام در آن تلفن خود را به نسخه ۶ اندروید ارتقا دهید.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *