عرضه Meizu Pro 5 تا ماه نوامبر به تاخیر افتاد

عرضه Meizu Pro 5 تا ماه نوامبر به تاخیر افتاد
  • 1394/7/18
  • مجید جعفری
  • 0

Meizu-Pro-5-reportedly-delayed-until-Novemberماه پیش زمانی که Meizu در حال معرفی گران ترین تلفن هوشمند خود تا به الان بود اعلام کرد که این مدل یعنی Meizu Pro 5 در تاریخ ۱۲ اکتبر روانه بازار خواهد شد. اما به نظر می رسد Pro 5 تا این تاریخ آماده عرضه به بازارهای جهانی نخواهد شد.

بر اساس گفته های Modile-dad، خبر گذاری فعال چین در حوزه ی تلفن های هوشمند، به علت طوفانی که در بخش جنوبی چین رخ داد یکی از زیرساخت های Meizu برای تولید Pro 5 تحت تاثیر سیل از کار افتاده است. بنابراین احتمال می رود که این تلفن در ماه نوامبر عرضه شود که البته این تاریخ مربوط به عرضه Pro 5 در چین است و مشخص نیست این تلفن در چه زمانی وارد بازارهای جهانی شود.

Meizu-PRO-5-2

در رابطه با مشخصات این تلفن باید گفت، Pro 5 مجهز به پنل ۵٫۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. چیپستی که بر روی این تلفن به کار گرفته شده، Exynos 7420 هشت هسته ایست که پیش از این بر روی سری S6 و Note5 سامسونگ استفاده شده بود. از دیگر ویژگی های برجسته Meizu باید به پشتیبانی از LTE، پشتیبانی از صدای Hi-Fi، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. همچنین رابطه کاربری Pro 5، جدیدترین مدل Meizu یعنی Flyme 5 در کنار نسخه ۵ اندروید است.

Meizu Pro 5 در دو مدل ۳۲ گیگابایتی با رم ۳ گیگ و مدل ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ گیگ که به ترتیب با ۴۳۹ و ۴۸۶ دلار به فروش می رسند، عرضه خواهد شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *