رویداد خبری Microsoft برای Windows 10 Mobile در ژاپن برگزار شد

رویداد خبری Microsoft برای Windows 10 Mobile در ژاپن برگزار شد
  • 1394/7/23
  • مجید جعفری
  • 0

Microsoft-Japan-holds-Windows-10-Mobile-event.jpgطی چند روز گذشته مایکروسافت کنفرانس خبری در ژاپن برگزار کرد و در آن نام شرکت هایی که تلفن های هوشمندی ویندوزی خواهند ساخت را اعلام کرد. این تولید کننده ها عبارت اند از VAIO، Acrer، NuAns، Thirdwave، Freetel و Mouse Computer. برخی از این شرکت ها در حال کار بر روی تلفن های هوشمند خود هستند اما برخی از آن ها نیز مانند Acer هم اکنون مدل های خود را منتشر کرده اند.

یکی از مدل هایی که در این کنفرانس معرفی شد مدل Diginnos Mobile DG-W10M ساخته شرکت Thirdwave بود. این تلفن دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است. علاوه بر این در درون آن یک پردازنده ۴ هسته ای در کنار رم ۱ گیگ و حافظه ۱۶ گیگابایتی تعبیه شده است. در پشت دستگاه یک دوربین ۸ و در جلوی آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیده می شود. پشتیبانی از LTE یکی دیگر از قابلیت های این تلفن است.

شرکت VAIO در این کنفرانس اعلام کرد که همچنان در حال کار بر روی مدل جدید تلفن ویندوزی خود است. به نظر می رسد این شرکت در حال کار بر روی قابلیت Continuum است. به احتمال قوی تولید این مدل تا سال آینده نیز به طول خواهد انجامید و تا آن زمان معرفی نخواهد نشد.

در آن سوی کنفرانس Acer بر روی مدل جدید Liquid M330 خود مانور می داد. این تلفن که مدلی از آن ماه پیش عرضه شده بود مجهز به پنل LCD با وضوح ۴۸۰ در ۸۵۴ است. علاوه بر این دارای پردازنده ۴ هسته ای Snapdragon 210 و پردازنده گرافیکی Adreno 304 است. M330 در کنار ۱ گیگابایت رم از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره مند است. این مدل هم چنین دارای سنسور اثر انگشت است و انتظار می رود در دسامبر عرضه شود.

Windows-10-Mobile-event-is-held-ing-Japan

یکی دیگر از شرکت های فعال در تولید تلفن های ویندوزی Feetel است که این بار با مدل Katana 02 پا به میدان گذاشته است. این مدل نیز در ماه ژوئن عرضه شده بود. صفحه نمایش اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری از ویژگی های این تلفن هستند. قیمت این مدل در حدود ۲۵۰ دلار اعلام شده است.

DSC00165

 

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *