چگونه نمایش درصد باقی مانده از باتری را در Android 6 فعال کنیم؟

چگونه نمایش درصد باقی مانده از باتری را در Android 6 فعال کنیم؟
  • 1394/7/24
  • مجید جعفری
  • 0

اگر شما هم یکی از کاربران خوش شانس تلفن ها یا تبلت هایی هستید که به اندروید ۶ مجهز شده اند، بدون شک تحت تاثیر ویژگی های منحصر به فرد نسخه جدید سیستم عامل گوگل قرار گرفته اید. باید گفت یکی از ویژگی هایی که در این نسخه به طور پیش فرض غیر فعال است، نمایش میزان درصد باتریست که البته می توانید بدون نیاز به برنامه جانبی و کمی حوصله آن را فعال کنید.

در اولین قدم شما باید System UI Tuner اندروید را فعال کنید. برای این کار با کشیدن نوار وظیفه از بالای صفحه وارد تنظیمات سریع شوید. سپس انگشت خود را بر روی دکمه تنظیمات بگذارید و نگه دارید تا دکمه شروع به چرخیدن کند. پس از آن صفحه تنظیماتی باز خواهد شد و اعلام می شود که System UI Tuner فعال شده است.

Notice-that-the-Settings-button-indicates-the-fact-that-System-UI-Tuner-is-already-activated.until-you-find-the-System-UI-Tuner-tab.

پس از این کار مشاهده خواهید کرد که منوی جدیدی به انتهای لیست تنظیمات دستگاه اضافه شده است. با انتخاب آن گزینه های متنوعی به شما نشان داده می شود که در بین آن ها می توانید گزینه نمایش میزان درصد باقی مانده از باتری در زمانی که دستگاه در حال شارژ نیست را انتخاب کنید.

In-the-System-UI-Tuner-sub-menu-tap-on-Show-embedded-battery-percentage---and-youre-done.از این پس میزان باقی مانده از باتری در نواز وظیفه نشان داده می شود.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *