از این پس می توانید پیام های واتس آپ را با Quick Replay پاسخ دهید

از این پس می توانید پیام های واتس آپ را با Quick Replay پاسخ دهید
  • 1394/8/3
  • مجید جعفری
  • 0

WhatsApp-messages-can-now-be-answered-using-Quick-Reply-on-an-iPhone-running-iOS-9.1از نسخه IOS 8 به بعد، اپل قابلیتی به نام Quick Replay را به این سیستم عامل اضافه کرد که به کمک آن می توان پاسخ پیام هایی که در نوتیفیکیشن نمایش داده می شوند را بدون باز کردن برنامه اصلی ارسال کرد. البته این قابلیت تنها بر روی مسنجر اختصاصی اپل وجود داشت که با ورود IOS 9 دیگر برنامه ها مانند Skype و Facebook Messenger نیز از این امکان بهره مند شدند.

واتس آپ یکی دیگر از برنامه هایی است که به تازگی از Quick Replay پشتیبانی می کند. البته این برنامه تنها بر روی نسخه IOS 9.1 که چند هفته پیش منتشر شد مجهز به این قابلیت است.

خبر خوش دیگر این است که اگر یکی از کاربران خانواده ۶s آیفون های اپل هستید، What’s App هم اکنون از قابلیت ۳D Touch نیز پشتیبانی می کند. حتما پیش از این با قابلیت لمس سه بعدی یا Force Touch آشنا شده اید. این قابلیت امکان درک سه سطح مختلف از لمس را به صفحه نمایش می دهد. بدین معنا که اگر برنامه ای را به آرامی لمس کنید پنجره ای (که به اصطلاح Peek می گویند) برای نمایش بخشی از محتوای درون برنامه باز می شود و با فشار بیش تر وارد برنامه شده (به این عمل نیز Pop می گویند) و اطلاعات کامل را مشاهده خواهید کرد.

منبع: Phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *