Galaxy J3 گواهینامه FCC را برای ورود به بازار دریافت کرد

Galaxy J3 گواهینامه FCC را برای ورود به بازار دریافت کرد
  • 1394/8/11
  • مجید جعفری
  • 0

اSamsung-Galaxy-J3-lands-its-FCC-certification.jpgوایل این ماه بود که سامسونگ وعده عرضه مدل Galaxy J3 با صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را داد. اکنون نیز خبر رسیده که این مدل توانسته گواهی نامه FCC را دریافت کند و این بدان معناست که زمان زیادی تا معرفی رسمی J3 توسط سامسونگ باقی نمانده است. اگرچه خبرهای رسمی اندکی در مورد این مدل منتشر شده اما به نظر می رسد آزمایش های ضروری LTE، ۳G و ۲G بر روی آن انجام شده است.

با توجه به آزمایشی که توسط بنچمارک GFXBench روی J3 انجام شد، مشخص شد که این تلفن مجهز به پردازنده Snapdragon 410 و ۶۴ بیت با ۴ هسته ی ۱٫۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 306 است. علاوه بر این J3 دارای ۱ گیگ حافظه رم است و حافظه ی ذخیره سازی ۸ گیگابایتی این مدل نیز با کارت حافظه قابل ارتقا است. دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی برای تصویر برداری نیز در عقب و جلو آن تعبیه شده است. به احتمال زیاد سیستم عامل پیش فرض این تلفن، اندروید ۵٫۱ یا ۶ باشد.

j3-gfxbench

قیمت و تاریخ فروش Galaxy J3 هنوز از سوی سامسونگ رسمی نشده اما گفتنی است که J2 با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی که در ماه سپتامبر در کشور هند عرضه شد، ۱۲۹ دلار قمیت داشت.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *