مشخصات Huawei Mate 8 توسط GFXBench منتشر شد

مشخصات Huawei Mate 8 توسط GFXBench منتشر شد
  • 1394/8/12
  • مجید جعفری
  • 0

CL4_rL0UYAAuK9Gبر اساس تیزر تبلیغاتی که چند شب پیش منتشر شد باید منتظر معرفی Mate 8 هوآوی در ۲۶ نوامبر باشیم. علاوه بر این، تصاویر حاکی از آن است که Mate 8 مجهز به پردازنده ۹۵۰ Kirin، که در همین سه شنبه میلادی پیش رو معرفی خواهد شد، شده است. دوربین و سنسور گرد و دو فلاش لوزی شکل نیز از دیگر اطلاعات به دست آمده از تصاویر هستند. به کمک چنین اطلاعاتی می توان تشخیص داد که کدام آزمایش انجام شده توسط GFXBench مربوط به Huawei Mate 8 بوده است.

gsmarena_004

gsmarena_003

بر اساس آزمایش GFXBench بر روی Mate 8، مشخص شد که این تلفن به یک پنل ۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ مجهز شده است. قلب تپنده این تلفن یک پردازنده ۱۰ هسته ای متشکل از هسته های Cortex-A72 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز است که بر روی چیپ Kirirn 950 سوار شده است. هم چنین این چیپست از یک پردازنده گرافیکی Mali-T880 بهره می برد. رم پر قدرت ۴ گیگ در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه قابل ارتقا از دیگر ویژگی های مهم Mate 8 هستند. در عقب تلفن یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است که تصویر برداری بی عیب و نقصی را تضمین می کنند.

gsmarena_005

باید گفت Mate 8 به طور پیش فرض مجهز به نسخه ۶ اندروید است و دیگر قابلیت ها مانند NFC و Bluetooth 4 را نیز پشتیبانی می کند. در مورد قیمت و تاریخ عرضه این تلفن نیز باید تا رسمی شدن آن در تاریخ ۲۲ نوامبر منتظر ماند.

منبع:Phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *