مایکروسافت فضای نامحدود OneDrive را حذف خواهد کرد

مایکروسافت فضای نامحدود OneDrive را حذف خواهد کرد
  • 1394/8/12
  • مجید جعفری
  • 0

indexاگر شما هم جزء کاربران اصلی OneDrive هستید باید بگوییم متاسفانه با تغییرات جدیدی که مایکروسافت بر روی فضای ابری اختصاصی خود اعمال کرده استفاده از این سرویس به مراتب سخت تر از قبل شده است. بر اساس گفته های این شرکت فضای نامحدود اختصاص داده شده به Office 365 به ۱ ترابایت کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این فضای ذخیره سازی ۱۰۰ یا ۲۰۰ گیگابایتی دیگری برای کاربران جدید وجود ندارد چرا که این میزان فضا به ۵۰ گیگ کاهش و مبلغ ۱٫۹۹ دلار در ماه برای آن در نظر گرفته شده است. این تمام داستان نیست. از این پس فضای رایگان ۱۵ گیگابایتی OneDrive به ۵ گیگ کاهش و ۱۵ گیگ فضای ذخیره سازی دوربین نیز به کلی حذف خواهد شد.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعات بیشتر از ۱ ترابایت در فضای Office 365 خود دارند ۱۲ ماه فرصت برای انتقال اطلاعات خود به مکان دیگر در نظر گفته شده و پس از این مدت اطلاعات حذف خواهند شد.

HowItWorks_OneDrive

اما چرا مایکروسافت دست به چنین اقدامی زده است؟ به نظر می رسد دلیل این کار مایکروسافت آن دسته از کاربرانی بوده اند که بیش از اندازه از فضای نامحدود OneDrive استفاده می کردند. بر اساس گفته های مایکروسافت این دسته از کاربران بیش از ۷۵ ترابایت فیلم و اطلاعات غیر ضروری بر روی این فضا آپلود کرده اند و این شرکت مجبور شده دست به چنین اقدامی بزند.

منبع:Gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *