iPad Pro روانه بازار شد

iPad Pro روانه بازار شد
  • 1394/8/21
  • مجید جعفری
  • 1

iPad-Pro-teardown-shows-us-whats-inside-Apples-largest-tablet-to-date.jpgچند ساعتی بیشتر از عرضه iPad Pro نمی گذرد و اکنون این تبلت که نه تنها بزرگ ترین مدل iPad به حساب می رود، بلکه گران ترین نیز است وارد بازار شده است. قیمت این تبلت از ۷۹۹ دلار که متعلق به مدل ۳۲ گیگ و Wifi این تبلت است تا مدل ۱٫۰۷۹ دلاری ۱۲۸ گیگ و مجهز به سیم کارت، متغیر است. اگر بخواهید Apple Pencil و Smart keyboard را نیز در کنار آن داشته باشید باید ۲۶۸ دلار دیگر هزینه کنید.

بدون شک پرداخت هزینه ای هنگفت برای خرید این تبلت مستلزم تحقیق موشکافانه در مورد آن است. iFixit نیز دست به کار شده و با بررسی دقیق قطعات سخت افزاری iPad Pro بسیاری از حقایق آن را فاش کرده است.

Apple-iPad-Pro-teardown-by-iFixits

Apple-iPad-Pro-teardown-by-iFixitw

بهترین نکته در مورد iPad استفاده از یک باتری ۱۰۳۰۷ میلی آمپری است. اگرچه تعویض این باتری غیر ممکن نیست اما برای خارج کردن آن باید ابتدا برد منطقی، بلندگوها، اتصالات، سنسور دوربین و … را جدا کنید. گفتنی است نمره ای که به سادگی تعمیر iPad Pro از ۱۰ داده شده تنها ۳ نمره است اما امیدواریم هیچ iPad Proای نیازمند تعمیر نشود. در ادامه بیشتر راجع به این تبلت صحبت خواهیم کرد.

منبع: Phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اپل وقتی دستگاهی میسازه که سخت افزار و نرم افزار رو خودش تولید میکنه و یکپارچه هست، اعتقاد داره که کسی جز خودش نباید دستگاه رو تعمیر کنه؛ بنابراین شما وقتی دستگاه رو میخرید ۱ سال گارانتی تعمیر رایگان دارید که در شعبه های Apple Retail Store در کل دنیا انجام میشه.
    علاوه بر اون اگر گارانتی Apple Care+ رو هم برای دستگاهتون بخرید میتونید تا ۳ سال از گارانتی تعویض رایگان دستگاه که خیلی هم شرایط ساده ای داره استفاده کنید!
    من خودم iPad 2 و iPad mini داشتم اولی بخاطر ضربه آلومینیومش غر شد که با گارانتی Apple Care+ تعویض کردن برام، دومی هم دکمه Home اش خراب شد که باز هم تعویض کردم و به نظر با توجه به کیفیت و برند معتبری که سراغش میرید و با این همه امکانات جدید و فوق العاده واقعا ارزش پرداخت این پول رو داره، من خودم تو لیست خریدم این دستگاه رو گذاشتم و میخوام تهیه اش کنم!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *