Ascend P9 در ماه مارس سال آینده معرفی خواهد شد

Ascend P9 در ماه مارس سال آینده معرفی خواهد شد
  • 1394/10/1
  • مجید جعفری
  • 0
موفقیت های پی در پی Huawei پس از عرضه مدل های Ascend P6، Ascend P7 و Ascend P8 این شرکت را بر آن داشته تا روند تولید این سری از تلفن های خود را مصمم تر از قبل ادامه دهد. گفتنی است استفاده از مواد و متریال های با کیفیت در P8 که در ماه آوریل سال جاری روانه بازار شد نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. اگر چه مدت زیادی نیز از عرضه P8 به بازار نمی گذرد اما خبر رسیده که این کمپانی چینی در حال کار بر روی مدل بعدی این خانواده یعنی Ascend P9 است.
Huawei-P8-P9-March-2016
در حالی که شایعات حاکی از آن است که P9 پیش از سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد باید گفت این شایعات کاملا غلط است. بر اساس اطلاعاتی که سایت چینی Mobile-dad منتشر کرده این تلفن در ماه مارس سال ۲۰۱۶ یعنی تقریبا یک سال پس از عرضه P8 روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
گفته شده که P9 نیز مانند P8 از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی بهره مند شود اما مشخص نیست این پنل با چه رزولوشنی تولید خواهد شد. به نظر می رسد هوآوی قصد دارد صفحه نمایشی از نوع خمیده را بر روی P9 به کار گیرد. علاوع بر این P9 از  چیپست اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 950 بهره می برد که دارای پردازنده ۸ هسته ایست. حس گر اثرانگشت، ۴ گیگ حافظه رم،دوربین دوقلو در عقب و … از جمله قابلیت های Ascend P9 هستند.
لازم به ذکر است Huawei P9 Max نیز یکی دیگر از مدل های جدید هوآوری با صفحه نمایش ۶٫۲ اینچ خواهد بود که در تاریخی نزدیک به زمان عرضه P9 معرفی و روانه بازار خواهد شد.
منبع: Phonearen
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *