Asus Pegasus X005 در راه است

Asus Pegasus X005 در راه است
  • 1394/10/12
  • مجید جعفری
  • 0

شاید نام ایسوز آن چنان در صنعت تلفن های هوشمند شناخته شده نباشد اما با توجه به فعالیت های این شرکت در این حوزه و تولید تلفن هایی رده بالا که برای رقابت با پرچمداران شرکت های مطرح طراحی شده باید شاهد پیشرفت چشم گیر آن در این صنعت باشیم. گفتنی است این شرکت قصد دارد تا یک تلفن هوشمند رده بالای دیگر را از سری مدل های Pegasus وارد بازار کند. X005 نامی است که ایسوز برای این تلفن خود انتخاب کرده و چندی پیش نیز مشخصات آن توسط TENAA منتشر شد.

اگر چه طراحی X005 نسبت به دیگر تلفن های خانواده Pegasus تفاوت های زیادی دارد اما مشخصات این تلفن بسیار نزدیک به این سری است و میتوان گفت تلفنی مابین X002 و X550 است.

j

X005 به یک پنل ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰P مجهز است. علاوه بر این زوج عکس برداری این تلفن را نیز دو دوربین ۱۳ به همراه فلش LED و ۵ مگاپیکسلی تشکیل داده اند. پردازنده این تلفن یک پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز است که در کنار رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی می توان گفت سخت افزار نسبتا قدرتمندی را داراست. رابط کاربری X005 مانند بسیاری از تولیدات ایسوز، Zen UI یا همان رابط کاربری اختصاصی این شرکت است.

X005 در رنگ های آبی، سفید و طلای تولید خواهد شد. باید گفت بدنه ی این تلفن از جنس فلز ساخته شده و با ابعاد ۱۵۵ در ۷۶٫۴ در ۹ میلی متر وزنی حدود ۱۷۶٫۷ گرم دارد.

منبع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *