CES 2016: معرفی تلویزیون ها و تبلت های انعطاف پذیر توسط LG

CES 2016: معرفی تلویزیون ها و تبلت های انعطاف پذیر توسط LG
  • 1394/10/15
  • مجید جعفری
  • 0

آبا تا به حال به این فکر کرده اید که چی میشد اگر می توانستید در هنگام استفاده از تبلت های بزرگ به جای این که مجبور باشید برای مشاهده کامل صفحه سرتان را تکان دهید تبلتتان را خم می کردید! این قابلیت شاید در هنگام استفاده از تبلت های کوچک آن چنان مفید به نظر نرسد اما اگر یکی از کاربران Galaxy Tab View یا iPad Pro باشید بدون شک داشتن چنین ویژگی به فکرتان رسیده است. LG قصد دارد تا این رویا را با جدید ترین فناوری های خود به واقعیت تبدیل کند! البته باید چند روزی تا برگزاری نمایشگاه CES 2016 صبر کنیم.

همان طور که در طراحی تلفن هایی مانند LG G Flex نیز دیدیم باید گفت این اولین باری نیست که LG اقدام به تولید صفحات نمایش قابل انعطاف می کند. البته این بار فناوری ای که LG که به کار گرفته بسیار پیشرفته تر از فناوری های قبل است. این شرکت قصد دارد تا در کنفرانس خبری خود در CES علاوه بر تبلت ۱۸ اینچی قابل انعطاف تلویزیون های S شکل OLED بسیار باریک حتی به اندازه کاغذ را نیز به دنیا معرفی کند.

lg-rollable-oled

همان طور که در تصویر نیز مشاهده می کنید تبلت ۱۸ اینچی LG به شکل استوانه منعطف می شود و بر اساس گفته های این شرکت برای قشر محصل طراحی شده است.

منبع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *