CES 2016: معرفی تبلت ویندوزی Galaxy Tab Pro S توسط سامسونگ

CES 2016: معرفی تبلت ویندوزی Galaxy Tab Pro S توسط سامسونگ
  • 1394/10/17
  • مجید جعفری
  • 0

در جریان برگزاری CES 2016 سامسونگ تبلتی را معرفی کرده که کمی با مدل های قبلی متفاوت است و دلیل آن هم استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت بر روی آن است. این تبلت که Galaxy Tab Pro S نام دارد به همراه یک کیبورد شبیه به تبلت های Surface مایکروسافت عرضه می شود. علاوه بر این ابزار های جانبی مانند قلم بلوتوثی و آداپتور پورت نیز در کنار آن عرضه می شود.

kjn

Tab Pro S از یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p از نوع Super AMOLED بهره می برد. در کنار این یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۲٫۲۶ گیگاهرتز که از نسل ششم پردازنده های اینتل است در این تبلت تعبیه شده است. Pro S با حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ SSD در کنار ۴ گیگابایت رم تولید و عرضه خواهد شد. از دیگر قابلیت های این تبلت می توان به پشتیبانی از ۴G، باتری ۵,۲۰۰ میلی آمپری و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

تبلت جدید سامسونگ به همراه نسخه های Pro و Home ویندوز ۱۰ وارد بازار خواهد شد که میتوانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه کنید. ضخامت Galaxy Tab Pro s تنها ۶٫۳ میلی متر است و حدود ۶۹۳ گرم وزن دارد. اگرچه هنوز منتظر انتشار قیمت این تبلت هستیم اما گفته شده که مدل های Wifi و LTE این تبلت ماه فوریه وارد بازار خواهند شد.

k

همان طور که در بالا نیز گفته شد این تبلت به همراه قلم و آداپتور عرضه خواهد شد. این آداپتور به شما اجازه می دهد تا از تبلت خود خروجی HDMI بگیرید یا به آن ابزار های دارای USB متصل کنید. لازم به ذکر است Pro S دارای یک پورت USB نوع C نیز هست.

gsmarena_004

منیع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *