منابع مختلف خبر از عدم وجود جک ۳/۵ میلیمتری هدفون در آیفون ۷ می دهند

منابع مختلف خبر از عدم وجود جک ۳/۵ میلیمتری هدفون در آیفون ۷ می دهند
  • 1394/10/19
  • مجتبی
  • 0

همیشه پیش از عرضه نسل جدید آیفون، بازار شایعات و اخبار مختلف در مورد این محصول محبوب داغ می شود. اگر گزارش های اخیر صحت داشته باشند، نسل بعدی آیفون های شرکت اپل دارای باتری بزرگتر و فضای ذخیره سازی داخلی بیشتری خواهد بود. این موارد البته جنبه های مثبتی هستند که گفته شده در آیفون ۷ شاهدشان خواهیم بود ولی در این بین مواردی نیز وجود دارد که خبر از عدم وجود برخی ویژگی ها در نسل آینده آیفون می دهد. حالا بیشتر تمرکز خبرها بر این شده که در آیفون جدید چه چیزهایی هست و چه چیزهایی نیست.

ظاهرا بر اساس خبرهای منابع مختلف این محصول دیگر دارای جک ۳/۵ میلیمتری هدفون نخواهد بود. همانطور که حتما می دانید این پورت برای اتصال هدفون به گوشی مورد استفاده قرار می گیرد که البته کاربرهای دیگری نیز دارد. اولین خبری که در اینباره منتشر گردید به ماه نوامبر بر میگردد که از منبعی ناشناس بود. در مطلبی که آن زمان منتشر شده بود مشخص گردیده که به احتمالا به جای پورت ۳/۵ میلیمتری از درگاه لایتینگ مخصوص اپل استفاده شود.

تا زمان معرفی نسل جدید آیفون بر اساس روال کاری کوپرتینویی ها ۸ ماه دیگر باقی مانده و این در حالی است که اخبار مختلف در مورد این محصول از همین حالا در حال انتشار هستند. اپل در مورد برنامه آینده اش برای مدل جدید آیفون هنوز هیچ سخنی به میان نیاورده اما مشخص است که عدم حضور پورت ۳/۵ میلیمتری هدفون می توان انتظار باریک تر شدن این دستگاه را داشت. همچنین احتمالا فضای بیشتری برای جایگری باتری بزرگتر در دسترس خواهد بود. اینها مواردی است که منبع جدیدی که این خبر را اعلام کرده به آنها اعتقاد دارد.

در هر صورت با گذشت زمان و نزدیک تر شدن به زمان عرضه رسمی آیفون ۷ مطمئنا اخبار جدیدتر و معتبرتری در دسترس خواهد بود. اما آیا شما عدم وجود این پورت را دوست دارید یا خیر؟ به نظر شما چه تاثیری بر روی کاربران خواهد داشت؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *