Huawei Ascend P9 در چهار مدل مختلف روانه بازار خواهد شد

Huawei Ascend P9 در چهار مدل مختلف روانه بازار خواهد شد
  • 1394/10/30
  • مجید جعفری
  • 0

Four-Huawei-P9-versions-reportedly-coming-this-yearسال پیش بود که هوآوی سه تلفن P8 را روانه بازار کرد. P8، P8 Lite و P8 Max مدل هایی بودند که به ترتیب در اندازه های ۵، ۵٫۲ و ۶٫۸ اینچی عرضه شدند. بر اساس گفته های Venture Beat انتظار می رود امسال نیز هوآوی همین مدل ها را البته برای P9 عرضه کند. همچنین به نظر می رسد باید شاهد ورود یک عضو دیگر به خانواده P9های هوآوی باشیم که گفته می شود از دیگر مدل ها پیشرفته تر است.

شایعات حاکی از آن است که چهارمین عضو حانواده P9 دارای قابلیت های منحصر به فرد خواهد بود. همچنین گفته می شود ابعاد این تلفن چیزی در بین P9 و P9 Max است. گفتنی است ابعاد صفحه نمایش P9 در حدود ۵٫۲ اینچ خواهد بود اما هنوز چیزی در مورد صفحه نمایش P9 Max مشخص نیست. مهمترین قابلیت هایی که این عضو چهارم را از دیگر مدل ها متمایز می کند افزایش حافظه رم و حافظه داخلی است. در کنار این شاید این تلفن دومین تلفن هوآوی بعد از Honor 6 Plus باشد که به دوربین دوقلو در عقب مجهز شود.

Huawei-P9-four-versions-design

مدتی پیش اطلاعاتی در مورد طراحی خانواده P9 منتشر شد که شامل استفاده از دکمه سخت افزاری Home و دوربین دوقلو بود. به احتمال قوی این مشخصات مربوط به این عضو چهارم است. در کنار این ها باید گفت حداقل یکی از این چهار مدل به چیپ Kirin 950 مجهر خواهد شد و بدون شک تمامی آن ها از اندروید ۶ بهره مندند.

همان طور که مطلعید ماه دیگر زمان برگزاری نمایشگاه MWC اسپانیاست و کارشاناسان احتمال می دهند هوآوی خانواده جدید پرچمدارهای خود را در آن جا معرفی کند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *