مشخصات HTC One M10 فاش شد

مشخصات HTC One M10 فاش شد
  • 1394/11/10
  • مجید جعفری
  • 0

HTC-logoچند روز پیش خبر رسید که مدل جدید HTC One M10 (به احتمال زیاد به همین نام) در مراحل نهایی ورود به بازار است و مدت زیادی تا ورود این پرچمدار به بازار جهانی نمانده است. این بار نیز اطلاعات بیش تری در مورد مشخصات این تلفن منتشر شده که بیش از پیش صحت این خبر را بالا می برد.

گفته شده M10 از یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی QHD از نوع AMOLED بهره مند خواهدشد. قلپ تپنده این تلفن در چیپست Snapdragon 820 جای گرفته است. علاوه بر این ۴ گیگابایت حافظه رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (که معمولا ۲۳ گیگ آن در دسترس کاربر است) قابل ارتقا به کمک microSD برای M10 در نظر گرفته شده است.

HTC در M10 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی UltraPixel استفاده کرده که قابلیت فوکوس خودکار لیزری و لرزش گیر اپتیکال تصویر را دارد. جالب اینجاست که گفته می شود دوربین جلو این گوشی نیز از فناوری OIS بهره خواهد برد. اگرچه اسپیکرهای دوقلویی که در جلوی گوشی قرار می گرفتند ویژگی منحصر به فرد تلفن های سری One به حساب می رفت اما ظاهرا M10 طراحی متفاوتی خواهد داشت و به جای آن به یک سنسور اثرانگشت بر روی دکمه Home مجهز خواهد شد.

M10 مانند بسیاری دیگر از تلفن های ۲۰۱۶ از اندروید ۶٫۰٫۱، در کنار رابط کاربری Sense 8 استفاده می کند. همان طور که پیش از این اعلام شد این تلفن در نمایشگاه MWC اسپانیا که در ماه فوریه برگزار خواهد شد معرفی نخواهد شد.

منبع:GSMArena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *