امتیاز بنچمارک LG G5 منتشر شد

امتیاز بنچمارک LG G5 منتشر شد
  • 1394/11/22
  • مجید جعفری
  • 0

Leaked-LG-G5-Geekbench-result-hints-at-high-end-performance.jpgنمونه ی اولیه LG G5 پیش از معرفی در ۲۱ فوریه توسط Geekbench آزمایش شد. نتایج آزمایش آن چنان حیرت انگیز و دور از انتظار نیستند اما باید گفت عملکرد G5 بسیار قابل قبول و حتی بیش از حد انتظار است.

اطلاعاتی که Geekbench منتشر کرده مربوط به مدل F700 ال جی است که با توجه به مدل های F500 و F600 که بعدا G4 و V10 نام گرفتند، این مدل نیز بدون شک همان G5 است.

LG-G5-teaser

در لیست مشخصاتی که Geekbench منتشر کرده پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 820 در کنار ۴ گیگابایت رم به چشم می خورد. شایعاتی که پیش از نیز در مورد G5 منتشر شده بود چنین سخت افزاری را پیش بینی کرده بود. با توجه به امتیازی که این بنچمارک منتشر کرده می توان گفت G5 عمکلردی مشابه با مدل آمریکای شمالی Galaxy S7 دارد. همان طور که پیش از این نیز گفتیم مدل S7 آمریکای شمالی از چیپ Snapdragon 820 بهره می برد. چند روز پیش نیز مشخص شد که G5 به همراه صفحه نمایشی با قابلیت “Always on” زوانه بازار خواهد شد.

در حال حاضر می توان گفت مشخصات منتشر شده به طور قطعی از ویژگی های اصلی G5 خواهند بود اما هنوز اطلاعاتی در مورد دیگر مشخصات شایعه شده مانند صفحه نمایش منحنی ۵٫۶ اینچی QHD، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، بدنه تمام فلز و یا حتی باتری قابل تعویض در دست نیست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *