سومین تلفن هوشمند تایزنی سامسونگ در راه است

سومین تلفن هوشمند تایزنی سامسونگ در راه است
  • 1394/12/21
  • مجید جعفری
  • 0

تا به امروز سامسونگ سه مدل از تلفن های تایزنی خود را روانه بازار کرده است که Z1 و Z3 نام دارند. این دو تلفن که در سال ۲۰۱۵ عرضه شدند در بین تلفن های میان رده قرار می گیرند و مجهز به سیستم عامل انحصاری سامسونگ یعنی Tizen بودند. البته تایزن پیش از این نیز بر روی گجت های پوشیدنی مخصوصا ساعت های هوشمند سامسونگ نیز به کار گرفته شده بود. این بار سامسونگ قصد دارد تا مدل ۲۰۱۶ تلفن Z1 را به دنیا معرفی کند.

Samsung-Z1-0

Samsung Z1 که البته با شماره مدل SM-Z150 نیز شناخته می شود به احتمال قوی به صفحه نمایش AMOLED مجهز خواهد بود. این ویژگی تنها مشخصه ایست که در مورد Z1 منتشر شده و اطلاعات دیگری در رابطه با سخت افزار این تلفن در دست نیست.اگرچه اطلاعات موجود در مورد Z1 بسیار اندک است اما انتظار نمی رود این تلفن به سخت افزاری قدرتمند و در حد و اندازه پرچمداران مجهز شود. Z1ای که سال پیش معرفی شد نیز سخت افزاری کاملا معمولی و در سطح متوسط داشت و به همین دلیل با قیمت ۹۰ دلار به فروش می رسید. باید گفت استراتژی سامسونگ برای تولید چنین تلفنی کاملا منطقی به نظر می رسد چرا که اگر این شرکت بخواهد سیستم عامل انحصاری خود را توسعه دهد باید به گونه ای مشتریان را برای خرید تلفنی که کاملا از نظر نرم افزاری با دیگر مدل ها متفاوت است متقاعد کند و بهترین راه نیز تولید با کمترین قیمت است.

Z1 و Z3 هیچ گاه به بازارهای آمریکا راه پیدا نکردند. به همین دلیل بسیاری بر این باورند که هدف اصلی سامسونگ از تولید مدل ۲۰۱۶ Z1 نفوذ در بازار این نقطه از دنیاست.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *