تکنولوژی هدفون های Vie Shair و راحتی و کارایی بیش از گذشته

تکنولوژی هدفون های Vie Shair و راحتی و کارایی بیش از گذشته
  • 1394/12/22
  • زهرا معبودی
  • 0

هدفون های Vie Shair بالشتک های گوشی را با فریم های هوایی برای بهبود راحتی تعویض می کند

حتی راحت ترین بالشتک های رو گوشی نیز می توانند نهایتا منجر به خستگی شوند و کار را به جایی برسانند که شما به استراحت نیازمند شوید. یک استارت آپ جدید که از توکیو در ژاپن منشا گرفته است، یک طرح جدید برای هدفون ارایه داده است که هدفش کاهش استرس و گرمای دخیل در ابزار های روی گوشی کنونی است. هدفون های Vie Shair یک فریم هوایی بخصوص دارند که هم فشار وارده بر گوش را کاهش می دهد و در همین حال آگاهی شما از محیط دور و بر را ممکن می سازد.

vie-shair-headphones-6

بیشتر هدفون های رو گوشی معمولا یا به صورت پشت بسته یا پشت باز هستند که بخش دومی شان یک ایزوله سازی صدای بهتر و نشت کمتر صدا را فراهم می کند.  یک استثنا از این امر Rock Jaw Audio Sentio است که می تواند به صورت موثری با یک حرکت چرخشی ساده بین دو حالت سوییچ کند. این هدفون های جدید Vie Style  نیز تغییر حالت دهنده هستند ولی با جایگزین کردن بالشتک های همیشگی با ساختار های سه بعدی روشی کاملا متفاوت در این امر را انتخاب کرده اند.

vie-shair-headphones-5

در یک نگاه، متوجه می شویم که فریم باز Vie شبیه یک قفس هوایی باز است که به نوعی طراحی شده تا اسپیکر ها را به صورت شناور از گوش های شنونده دور کند. این فریم ها از نایلون انعطاف پذیر ساخته شده اند که با کمترین میزان تماس با پوست عملکردی بالشت مانند را فراهم می کنند.  فشار چفت شدن به جای اینکه با جای نرم سر باشد بر روی اسکلت جمجمه قرار دارد. گفته می شود که این عملکرد موجب راحتی در دراز مدت می شود. فریم باز همچنین در کاهش تولید گرما و عرق موثر می باشد. کسانی که ایزوله سازی و یا نویز محیطی کمتر می خواهند همیشه می توانند فریم باز را مدل بسته آن تعویض کنند.

vie-shair-headphones-3

هدفون های Vie Shair از درایور های ۶۰ میلیمتری مغناطیسی از نوع پلانار استفاده می کنند که مقایسه با اسپیکر های پویا نشتی صدای بسیار کمتر به همراه شفافیت بیشتری را ارایه می دهند. این هدفون ها همچنین از جک ۳٫۵ میلیمتری، اتصال بلوتوث ۴٫۲ با پشتیبانی از aptX، چراغ های LED، کلید های سخت افزاری بر روی خود هدفون و باتری داخلی که برای کار هشت ساعته مناسب اند و از طریق کابل میکرو USB شارژ می شود، برخوردار هستند.

vie-shair-headphones-4

در صدر همه این امکانات، Vie Shair طوری طراحی شده است تا بتواند با تعداد نا محدودی از هدفون های Vie Share موسیقی به اشتراک بگذارد. هر دستگاه مجهز به یک فرستنده و گیرنده است که روی فرکانس ۲٫۴گیگا هرتز اختصاصی فعالیت می کند. با وجود سوییچ های اختصاصی TX/RX یا برنامه Companion( که برای اندروید و iOSموجود است)، کاربران می توانند تا فاصله ۳۰ متری به دنبال هدست های دیگر بگردنند و به آن ها متصل شوند. تا زمانی که دستگاه ها در برد دسترسی هستند هر فرد می تواند از صدای استریو با تاخیر بسیار کم لذت ببرند.

vie-shair-headphones-7

هدفون های Vie shair هم اکنون بر روی بودجه Kickstarter  فعالیت دارند که سودشان ۱۶ درصد افزایش یافته و به ۱۵۰  هزار دلار در یک روز رسیده است و هنوز ۴۴ روز از این بودجه استارتاپ مانده است. با هزینه ۱۹۹ دلار می توانید صاحب یک هدفون Vie Shair با انتخاب رنگ متنوع به همراه فریم باز، فریم بسته، جعبه نرم، کابل صوتی وکابل USB شوید. اینگونه از از هزینه ۲۰۰ دلاری در نظر گرفته شده برای خرده فروشی نیز خودداری خواهید کرد.

شرکت تعدادی نمونه اولیه تولید کرده است که نسخه آخر از آن را در نمایشگاه CES 2016 رو نمایی کرد. اگر ابزار یابی، ساخت، آزمایش و بودجه مردمی طبق پیش بینی ها پیش برود انتظار می رود محموله های اولیه از هدفون های Vie Shair در نوامبر امسال روانه بازار شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *