Blade A2 هم به جمع اسمارت فون ها پیوست

Blade A2 هم به جمع اسمارت فون ها پیوست
  • 1395/3/18
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت زد تی ای با تلاش های زیاد خود توانست سهم خود در بازارهای رقابتی چین که مورد تهدید از سوی دیگر رقبای سرسخت خود قرار گرفته را بیشتر کند، با رونمایی گوشی هایی بسیار کارامد و با قیمتی باور نکردنی و پایین عرضه می شوند.

شرکت زد تی ای توانست جدید ترین و بروز ترین گوشی همراه خود را به نام Blade A2را وارد بازار تکنولوژی بکند یکی از مزیت های این گوشی قیمت پایین آن می باشد ، این گوشی مدرن در دو نسخه به بازار وارد شده نسخه اول می تواند شبکه ۴G را شناسایی کند و با اپراتور های China Mobile و Unicorn ارائه می شود ولی نسخه دوم تمام اپراتورها را شامل می شود.

۳ef2fa04-220e-4fbf-a90c-1ddbcff92125

با اینکه نسخه ۴G از قیمتی پایین تر از ۱۰۰ دلار برخوردار است اما دارای مزایای خاصی مثل بدنه تمام فلزی و سنسور اثر انگشت ، پردازنده ۸ هسته ای و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را دارا می باشد.

اگر بخواهیم این محصول را از نظر سخت افزاری بررسی کنیم از نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل که با شیشه ۲٫۵D محافظت و نگه داری می شود، پردازنده ۸ هسته ای mtk6750 مدیاتک ،پردازنده گرافیکی mail-t860 ، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و ۲ گیگابایت رم خارجی که مجهز شده است ، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارای فلش led و فوکوس که به صورت خودکار عمل می کند ، دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی ان نیز نصب شده است، از دیگر مزایای این گوشی باتری ۲۵۰۰ میلی امپری ان است که در این گوشی مدرن استفاده شده است.

این تلفن همراه در ۳رنگ طلایی ، نقره ای ،خاکستری تولید و عرضه می شود که دارای قیمت ۹۱ دلار می باشد.

لازم بذکر است که با توجه به نرخ قیمت این محصول و ویژگی های سخت افزاری ان تنها عامل ضعف این گوشی مدرن در قسمت نرم افزاری ان است که دارای نرم افزار mifavor 3.2 میباشد.

۳۹bf0bed-7a0a-428a-bc60-3f379f1391e2

Blade A2 نسخه بروز شده Blade A1 می باشد که در دسامبر سال قبل با نرخ ۹۴ دلار وارد بازار شد ، لازم به ذکر است با اینکه این گوشی نسخه بروز رسانی شده Blade A1 است اما در بعضی موارد سخت افزاری دارای ضعف می باشد به عنوان مثال باتری Blade A1 2800 امپر بوده و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نسبت به دوربین ۵ مگاپیکسلی Blade A2 را می توان نام برد.

شرکت زد تی ای میزان فروش ۶۰ تا ۷۰ میلیون را برای این گوشی مدرن خود تخمین زده است و برای ارائه این گوشی با قیمتی باورنکردنی و سخت افزاری با کیفیت تلاش بسیاری انجام داده است .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *