چگونه به عکس های توییتر در آندروید و ios استیکر اضافه کنیم؟

چگونه به عکس های توییتر در آندروید و ios استیکر اضافه کنیم؟
  • 1395/4/20
  • زهرا معبودی
  • 0

توییتر جدیدا استکیر هایش را برای اپلیکیشن اندروید و ios اش معرفی کرد. استکیر ها را می توانید به تصاویری که می خواهید توییت کنید اضافه کنید. این قابلیت از فیسبوک با همین نام برداشته شده است که نسحه فیسبوک حتی اپلیکیشن اختصاصی خودش را هم دارد. این قابلیت جدید آرام آرام در حالی که آپدیت جدید اپلیکیشن در نواحی مختلف در حال عرضه است در دسترس کاربران قرار می گیرد و هنوز این قابلیت برای نسخه وب موجود نیست ولی انتظار می رود که همانند قابلیت اضافه کردن GIF به آن اضافه شود. این هم نحوه کارکرد آن.

قبل از اینکه شروع به توییت تصاویر با استکیر کنید مطمئن شوید که اپلیکیشن توییتر شما به روز است. توییتر را باز کنید و یک توییت جدید وارد کنید. قبل از اتخاب تصویر شما کلید استکیر را نمی بینید. وقتی که تصویر یا تصاویری را انتخاب کردید در کنار کلید edit  تصویر می توانید شکلک خندانی را ببینید. روی آن بزنید تا استکیر اضافه کنید. اگر خواستید که تصویرتان را با photo editor  خود توییتر ادیت کنید می توانید شکلک خندان را کنار دکمه ی crop مشاهده کنید.

استیکر را انتخاب کنید و با نیشگون گرفتن سازی آن را تغییر دهید، و سپس انگشتتان را روی صفحه بکشید تا محل قرار گیری اش را انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد کلید save  را بزنید. برای حذف یک استیکر رویش بزنید و سپس آن را به سمت آیکون delete  در پایین صفحه بکشید و رها کنید. شما می توانید چندین استیکر به یک تصویر اضافه کنید. صفحه انتخاب استکیر هم دارای یک بخش “frequent” است که به شما اجازه دسترسی به استیکر هایی که اخیرا استفاده کردید را می دهد.

twitter-stickers-featured

twitter-add-stickers

این استیکر ها در واقع همان شکلک هایی هستند که در کیبورد emoji می بینید و به همان دو بخش تقسیم می شوند. در شخصیت ها چیز جدیدی دیده نمی شود تفسیرشان هم چندان جالب نیست. آن ها طراحی یک بعدی و فلت دارند و در مقایسه با استکیر های فیسبوک کمی بی روح هستند. مگر آنکه توییتر در آینده تصمیم به ساختن استیکر های بهتری بگیرد و یا اینکه تصمیم بگیرد قابلیت جدیدی اضافه کند که هر کس بتواند استیکر های خودش را بسازد، وگرنه این قابلیت چندان محبوبیت پیدا نخواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *