سپتامبر ۲۰۱۶ مراسم بزرگ استقبال از iPhone 7

سپتامبر ۲۰۱۶ مراسم بزرگ استقبال از iPhone 7
  • 1395/4/26
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از طرفداران پر و پا قرص اپل باشید مطمئنا می دانید که ماه نهم میلادی هر سال، یعنی سپتامبر، اپل از جدیدترین محصولاتش رو نمایی خواهد کرد. مدت هاست که این شرکت، علاوه بر معرفی محصولات جدیدش در این ماه، به رونمایی از بروز رسانی های سیستم های قدیمی تر نیز مبادرت می ورزد. در سپتامبر۲۰۱۶ اپل قصد دارد iPhone 6  و iPhone 6s   خود را  که فعلا پرچم دار هستند را با کمی تغییر و تحول دوباره در اختیار علاقمندان قرار دهد.

۱۶۱۹۶-۱۲۸۴۶-appleinsider-1-l

اما مهم ترین محصول اپل در این مراسم به احتمال بسیار زیاد آیفون ۷ خواهد بود. iPhone 7 اپل در سال جاری با دو مدل ۵٫۵ اینچی و ۴٫۷ اینچی از یکدیگر متمایز می شوند بنابراین مدل های این گوشی صرفا به همین دو حالت رده بندی خواهند شد. قابلیت های جدید آیفون ۷  به صورت پردازنده سریع و دوربین متفاوت و باکیفیت در رسانه ها به بیرون درز کرده است. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که حذفیاتی نیز در این سیستم مشاهده شده که از جمله آن می توان به جک ۳٫۵ میلی متری اشاره داشت که با این شرایط باید از هدست های بلوتوثی و یا کابل lightning بجای مورد حذف شده مورد استفاده کرد که احتما صدای اعتراض بسیاری از کاربران را بالا خواهد برد. در نهایت اپل یک شاسی برای محل قرار گیری نوار آنتن طراحی کرده که این بخش نیز کمی تغییر خواهد کرد

قابلیت های کلیدی و شاخص آیفون ۷

 آیفون ۷ از نظر سایز و اندازه باریک تر از نمونه های قبلی آیفون است. دوربین این سیستم ارتقای کیفی پیدا کرده و چیپست آن از نسل A10 خواهد بود. حافظه داخلی آیفون ۷ به میزان ۳۲ گیگابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و قیمت آن با اپراتور فعال، به همراه قرار داد از  ۱۹۹ دلار شروع خواهد شد اما نمونه بدون قرار داد آن با قیمت  ۶۴۹ دلار آغاز و افزایش خواهد یافت.. برای مدل ۵و۵ اینچی، کانکتورهای هوشمندی برای شارژ در نظر گرفته شده است. نکته تکمیلی اینکه، آیفون ۷ مدل ۵٫۵ اینچی، از دوربین دوگانه برخوردار است و از یک حافظه رم ۳ گیگابایتی نیز بهره مند است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *