۴ اپلیکیشن‌ برتر برای دوربین آیفون

۴ اپلیکیشن‌ برتر برای دوربین آیفون
  • 1395/5/5
  • عطا عبدالغفاری
  • 0

۴ اپلیکیشن‌ برتر برای دوربین آیفون

 

یکی از آیتم های بسیار مهم در زمان خرید گوشی همراه برای کاربرانی که به عکاسی حرفه ای علاقه مندند  امکانات و کیفیت دوربین است تابتواند تمامی نیاز های حرفه ای آنان را برطرف  نمایداما همین کاربران حرفه ای هم گاهی نمی توانند از تمامی امکانات گوشی خود استفاده نمایند. اپلیکیشن های زیر برای انجام ساده تر این کار شمار را یاری می نمایند.

  1. Manual

این نرم افزاربا رابط کاربری ساده و زیبایی این امکان را به کاربرمبتدی و یا حرفه ای می دهد که به راحتی بتواند تمامی تنظیمات را به صورت دستی انجام داده و تغییرات مشاهده شده را ذخیره نماید و در غیر این صورت با فشردن دکمه back تنظیمات را به حالت قبل باز گرداند. نسخه کامل این نرم با قیمت ۲,۹۹  دلار عرضه گردیده اما نسخه آزمایشی آن به صورت رایگان در دسترس می باشد.

  1. Focus

یکی از قابلیت های ویژه این اپلیکیشن امکان زوم روی یک شی و همچنین امکان تنظیم فلش در حالت زوم و با نرمال نگه داشتن میزان سفیدی تصویر می باشد همچنین به وسیله قابلیت  Live Preview می توانید تمامی تنظیمات مورد نظر خود را قبل از تصویر برداری تنظیم و مشاهده نمایید  امکانات دیگر آن  ذخیره تصاویر با فرمت TIFFs ، تنظیم  سرعت شاتر از طریق اپل واچ ، امکان حذف تصاویر در زمان نمایش اشاره نمود. قیمت این اپلیکیشن ۱,۹۹ دلار است.

  1. ProCam3

رابط کاربری این برنامه به نسبت سایر اپلیکیشن های معرفی گردیده پیچیده تر است اما ویژگی منحصر بفرد آن  ارائه امکاناتی چون تنظیم سرعت شاتر به صورت دستی، تنظیم تراز بودن سفیدی، تصحیح نوردهی و…  هم در عکس برداری و هم تصویرویدئویی می باشدعلاوه بر این می تواند امکان قطع و از سر گیری مجدد در زمان تصویر برداری و کنترل دوربین از طریق اپل واچ را نیز به کاربران خود ارائه دهد.

  1. ProCamera + HDR

برنامه فوق یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه  تصویر برداری HDR و با کیفیت فوق العاده می باشد که مانند سایر نرم افزار های معرفی شده امکان تنظیمات دستی برای تمام موارد ذکر شده به امکان فعالسازی تایمر عکاسی با گفتن کلمه ای خاص می باشد و عکس هایی با کیفیت فوق العاده و بدون تاری را ثبت می کند. قیمت این نرم افزار ۴,۹۹  دلار می باشد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *