آموزش نصب تلگرام برای پلتفرم های مختلف

آموزش نصب تلگرام برای پلتفرم های مختلف
  • 1395/5/5
  • زهرا معبودی
  • 0

تلگرام اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی است که روزانه ۳۵۰ هزار نفر بر شمار کاربران آن افزوده می شود و هم کنون بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که خوشبختانه در صدر علاقمندان به آن ایرانی ها هستند.

یکی از مزیت های این اپلیکیشن این است که می توانید در پلتفرم های مختلف مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و غیره همزمان اکانت خود را مدیریت کنید. یعنی با قابلیت همگام سازی که این برنامه دارد می توانید اکانتتان را روی هر سیستمی که بخواهید همزمان نصب کنید و از آن بهره مند شوید. اما چگونه

برای اینکه روی پلتفرم های مختلف از تلگرام استفاده کنید، کافی است که متناسب با هر پلتفرم، یک نسخه از تلگرام دانلود و نصب کنید.

تلگرام برای پلتفرم های مختلف

شما می توانید همزمان روی تبلت ios، تبلت اندرویدی، ویندوز، مک بوک، گوشی های هوشمند اپلی و اندرویدی، از تلگرامتان استفاده کنید چرا که محدودیتی در نوع و تعداد پلتفرم ها نیست.

شماره ای که قرار است برای آن تلگرام تان را فعال کنید را روی گوشی خود فعال نگه دارید چرا که به کد های ارسالی تلگرام نیاز دارید.

حالا شروع کنید و یکی یکی ، روی سیستم های خود، تلگرام را نصب و برای شماره مورد نظر فعال کنید. کدی برای شما هر بار ارسال می شود که این کد را باید در بخش تایید هویت وارد کنید تا بتوانید از سیستم خود با شماره مورد نظر استفاده کنید.

برای مشاهده آموزش ثبت نام در تلگرام روی همین لینک کلیک کنید.

در نهایت در بخش session می توانید شمار دستگاه هایی که به اکانت تلگرامتان وصل است اشراف داشته باشید. اگر کسی تلگرام شما را روی سیستم خود در اختیار داشته باشد سریعا می توانید از این بخش موضوع را متوجه شوید و دسترسی او را خارج کنید.

برای این موضوع خوب است نسبت به آموزش های دیگر تلگرام نیز اطلاعات کسب کنید از این رو لینک های پیشنهادی زیر را مطالعه کنید:

آموزش جلوگیری از دریافت پیامهای تبلیغاتی تلگرام

چگونه جلوی ارسال پیام اشتباه در تلگرام را بگیریم؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *