آیفون ۷ با دکمه خازنی عرضه خواهد شد

آیفون ۷ با دکمه خازنی عرضه خواهد شد
  • 1395/5/7
  • زهرا معبودی
  • 0

خبرهای متفاوتی تا کنون در مورد آیفون ۷ شنیده ایم اما همه می دانیم که به زودی این محصول جدید اپل رونمایی خواهد شد. آخرین اخباری که در این باره دریتفت کرده ایم به این صورت است که، طبق گفته ها و اخبار رسیده از شرکت اپل احتمالا آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در تاریخ ۱۲ سپتامبر برابر با ۲۲ شهریور ماه در دهمین جشن معرفی آیفون معرفی خواهد شد و عرضه آن هم ۴ روز بعد خواهد بود. در این رابطه شایعات و سخنان زیادی به گوش می رسد که بخش قابل توجهی از این شایعتات  در رابطه با ظاهر جدید گوشی آیفون ۷ خواهد بود . در جدید ترین ادعا یک بلاگ ژاپنی که Macotakara نام دارد ادعا نموده است که دکمه هو تاچ آدی آیفون قرار است با یک دکمه خازنی تعویض گردد این دکمه چیزی مانند ترک روی تاچ پد مک بوک های اپل خواهد بو د و توانایی کنترل فشار وارده را خواهد داشت.

IPhone 7 will come with capacitive buttons

برای ایجاد این حساسیت  نسبت به فشار باید در محل دکمه هوم  یک سری آهنربا ی الکتریکی قرار گیرد تا بتواند میزان فشار را تخمین بزند. البته این شایعات تا حدودی مثل اخباری هستند که قبلا در این باره منتشر شده و می گوید که ممکن است در  ایفون ۷ به جای دکمه هوم بخشی از نمایشگر به این امر اختصاص داده شود.

اگر چنین تغییری قرار باشد اتفاق بیفتد قطعا بخش قابل توجی از نمایشگر دستخوش تغییرات خواهد شد و اپل احتمالا خواهد توانست یک گوشی آیفون بدون حاشیه تولید کند و البته باید دقت نمود که تاچ آی در دقیقا در زیر نمایشگر قرار گرفته شود تا بتوان گوشی را به سنسور اثر انگشت نیز مجهز نمود.

این بلاگ ژاپنی همچنین شایعات مربوط به رنگ Space Black را نیز تایید نموده و بر آن صحه گذاشته است.

این روزها اخبار داغ آیفون ۷ را فقط از طریق گویا آی تی دنبال کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *