فقط ۱ روز تا بروز رسانی رایگان ویندوز ۱۰ فرصت باقی است

فقط ۱ روز تا بروز رسانی رایگان ویندوز ۱۰ فرصت باقی است
  • 1395/5/7
  • زهرا معبودی
  • 0

سال گذشته مایکروسافت ویندوز ۱۰ را ارائه داد این اتفاق درست در همین ایام از سال پیش رخ داد و باعث شد ویندوزهای زیادی از ویندوز ۸ و ۷ به ویندوز ۱۰ نقل مکان کنند.. ویندوز ۱۰ در واقع  نسخه به روز رسانی شده ویندوز ۸ و ویندوز ۷ می باشد. مایکروسافت تصمیم گرفت به عنوان یک هدیه ی یک ساله،   نسخه رایگان ویندوز را در اختیار کاربران قرار دهد. در طول این یک سال بارها مایکروسافت این ویندوز را به روز رسانی کرد و در اختیار کار بران قرار داد.

win 10 بروزرسانی

خبرهای اخیر حاکی از این است که مایکروسافت آخرین ورژن از به روزرسانی ویندوز را تا ۸ مرداد ماه در اختیار کاربران قرار دهد.

توجه داشته باشید که  از تاریخ ۱۲ مرداد به بعد این ویندوز رایگان نیست و شما تنها یک روز فرصت دارید که نسخه رایگان را دانلود و ویندوز خود را به روز رسانی کنید. در شایعات گفته شده که تنها ۱ روز تا بروز رسانی رایگان فرصت دارید اما خبرهای دیگر نیز گویای این است که  آخرین زمانی که شما می توانید آخرین به روزرسانی را در اختیار داشته باشید تنها ۱۲ مرداد ۹۵ است

و مایکروسافت تنها این روزها برای در اختیار قرار دادن به روز رسانی آخر ویندوز در تعیین کرده است

به هر حال هر زمان تا قبل از دوازدهم مرداد ماه شما توانستید این خبر را مشاهده کنید سریعا به بخش بروز رسانی در نوار وظیفه ویندوز خود بروید و از آن جا نسخه ویندوز خود را به طور اتوماتیک و کاملا رایگان دانلود و بروز رسانی کنید.

البته بسیاری از کاربران نیاز نمی بینند که ویندوز خود را بروز رسانی کنند به همین دلیل تصمیم دارند تا همیشه با ویندوز استاندارد خود باقی بمانند اما بروز رسانی به ویندوز های جدید می تواند از نظر امنیتی مفید باشد و جلوی خطرات احتمالی را بگیرد. بنظر میرسد که اهالی وب بهتر است که از این فرصت های بروز رسانی استفاده کنند چرا که وبگردها بیش از هر کاربری در معرض خطرات ناشی از هک و ویروس و غیره می باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *