سامسونگ گلکسی نوت ۷ را رسما معرفی کرد

سامسونگ گلکسی نوت ۷ را رسما معرفی کرد
  • 1395/5/12
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی سامسونگ دقایقی پیش در یک مراسم اختصاصی که در نیویورک برگزار گردیده بود،  از گلکسی نوت ۷ خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند ویژگی های خاصی مانند حسگر عنبیه چشم و خمیدگی اطراف صفحه نمایشگر را داراست.

galaxy note 7

از ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به نمایشگر ۵٫۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل اشاره نمود. صفحه نمایشگر گلکسی نوت ۷ همانند گلکسی اس ایج به طرفین خمیده می باشد. کمپانی سامسونگ این مدل از گوشی هوشمند خود را در ۲ نسخه مختلف با ۲ تراشه اکسینوس۸۸۹۰ و تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه نموده است. این گوشی هوشمند از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و قابلیت مجهز شدن به کارت حافظه SD را نیز داراست. ظرفیت باتری این دستگاه ۳٫۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد همچنین گلکسی نوت ۷ براساس استاندارد IP68 تولید گردیده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می باشد.

galaxy note 7

دوربین اصلی این گوشی مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی Dual Pixel بوده از فناوری تصویر برداری ۴K بهره می برد.

همچنین دوربین جلو گلکسی نوت ۷ دارای یک سنسور ۵ مگاپیکسلی می باشد.

یکی از قابلیت های جدید این گوشی هوشمند بهره گیری از درگاه USB  نوع C  در کنار سنسور عنبیه سنج می باشد.

این گوشی هوشمند نیز مانند نسل های قبلی خود مجهز به قلم S Pen  می باشد. اما این قلم این بار کاربردی تر و بهتر از گذشته اما با همان ظاهر قبلی طراحی گردیده است.

galaxy note 7

از ویژگی های قلم جدید ضد آب بودن آن می باشد که به راحتی میتوان به وسیله آن حتی در زیر آب نوشتن را تجربه نمود. تنها تفاوت ظاهری این قلم با نسخه های قبلی کاهش اندازه نوک آن بوده که با ظرافت  تجربه ۰٫۷نوشتن را برای کاربر ساده تر خواهد کرد.

به کمک قلم جدید شما قادر هستید متون هایلایت شده را به کمک سرویس گوگل ترنسلیت ترجمه نموده و یا با انتخاب بخشی از یک تصویر آن را به صورت یک تصویر GIF  ذخیره نمایید.

galaxy note 7

سامسونگ در گوشی گلکسی نوت ۷ به سبب بهبود عملکرد باتری خود رزولوشن نمایشگر خود را به اچ دی تغییر داده است.

سنسور عنبیه این دستگاه نسبت به مدل های قبلی حساس تر بوده و حتی با عینک های طبی می تواند به راحتی کاربر را شناسایی نماید. در این گوشی رابط کاربری به شکل محسوسی ساده تر گردیده و همچنین امکانی به آن افزوده شده که کاربر میتواند تمامی اسناد مخفی خود را به وسیله Secure folder از دید دیگران پنهان نماید.

galaxy note 7 galaxy note 7 galaxy note 7 galaxy note 7 galaxy note 7 galaxy note 7

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *