بالاخره مجوز TENAA برای M6 Mini صادر شد

بالاخره مجوز  TENAA برای M6 Mini  صادر شد
  • 1395/5/14
  • زهرا معبودی
  • 0

خبرهای یکی دو ماه اخیر دنیای تکنولوژی مبنی بر این بود که یک شرکت چینی جدید به نام Gionee قصد دارد وارد رقابت دنیای گوشی های هوشمند شود. این شرکت اولین سیستم های خود را تحت عنوان  M6 و M6 Plus روانه بازار کرد اما این بار قصد دارد با روی کار آوردن مدل مینی M6 خود از شرکت های رقیب و قدر عقب نماند. وقتی که در وب سایت TENAA در مورد مدل مینی این گوشی سخن به میان آمد این بدین معنی بود که باید به زودی منتظر این گوشی جدید باشیم که البته نام آن کمی گمراه کننده است. شواهد حاکی از این است که مدل مینی این گوشی نمایشگری بزرگتر از سایر گوشی های مینی دارد که این رقم برای این گوشی ۵٫۳ اینچ خواهد بود.

این شرکت تصمیم گرفته که شمار تولیدات مینی خود را در حد وسیعی توسعه دهد. ویژگی بیاد ماندی برای گوشی های M6 و M6 Plus میزان ظرفیت باطری هاست که به ترتیب ۵۰۰۰ و ۶۰۲۰ میلی آمپر ظرفیت دارند. در وب سایت TENAA توانستیم تصاویری از گوشی مدل مینی آن با بیان ویژگی ها دریافت کنیم که از این جمله می توان به وضوح نمایشگر به میزان ۷۲۰p اشاره کرد. دوربین عقب این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است که در کنار سلفی گیر ۵ مگاپیکسلی تجربه ی زندگی دیجیتالی قابل قبولی را برای کاربران رقم خواهد زد.

M6 Mini

از جمله سخت افزارهای پر ارزش این گوشی پردازنده ۶ هسته ای با قدرت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز است. در ادامه این گزارش به میزان حافظه رم این گوشی اشاره شده که رقم ۳ گیگابایت از حافظه رم چندان هیجانی به دل کاربران نمی اندازد همچنین حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که از طریق اسلات های حافظه ای می توان تا حدود زیادی  که هنوز نا معلوم است آن را ارتقا داد.  اندازه ابعاد این گوشی ۱۴۹*۷۳.۳*۸.۹ میلی‌متر است  و این نشان دهنده این است که باید وزنی در حدود ۱۷۰ گرم داشته باشد بنابراین از جمله گوشی های خوش دست و سبک به شمار می آید. در آخر گفته شده که این گوشی هوشمند چینی از اندروید مارشمالو بهره مند خواهد بود.

در هر حال منتظر خبرهای بعدی گویا آی تی در مورد این کمپانی و برنامه هایش باشید

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *