در آخرین بروز رسانی تلگرام چه گذشت

در آخرین بروز رسانی تلگرام چه گذشت
  • 1395/5/14
  • زهرا معبودی
  • 0

در چند روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با هک شدن نرم افزار پیام رسان محبوب تلگرام به گوش می رسد که تمامی این شایعات از طرف شرکت سازنده این نرم افزار تکذیب گردیده است. با وجود تمامی این اخبار امروز نسخه جدید تلگرام برای موبایل ودسکتاپ عرضه شده است. این نسخه جدید امکانات بیشماری را در اختیار کاربران قرار می دهد که در ادامه آنها را باهم بررسی می نماییم.

Telegram (1)

نسخه جدید تلگرام دسکتاپ دارای شماره ۱۰,۰ و نسخه موبایل به شماره ۱۱,۳ رسیده است.

ترندترین استیکرها: این قابلیت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که استیکرهایی که بیشتر از همه مورد استقبال دیگر کاربران قرار گرفته است را مشاهده نمایید و آنهایی که مورد علاقه تان است در آرشیو خود ذخیره کنید.

آرشیو استیکرها: اگر تلگرام شما بیش از ۲۰۰ دسته استیکر داشته باشد به کمک این نسخه جدید استیکرهایی که مدت زیادی مورد استفاده قرار نمی گیرند به صورت خودکار به  قسمت آرشیو منتقل خواهند شد.

پیش نمایش گروه ها:  این قابلیت امکانی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید پیش از ورود به یک گروه اطلاعات خاصی از جمله افراد آنلاین آن گروه را بدست آورید.

نرم افزار پخش ویدئو جدید: کمپانی تلگرام در نسخه جدید دسکتاپ اپلیکیشن خود یک پخش کننده ویدئویی جدید قرار داده است تا مشاهده ویدئو برای کاربران را لذت بخش تر نماید.

تغییرات ظاهری قسمت چت در نسخه دسکتاپ نیز تغییراتی داشته است.

به وجود آوردن فضای شخصی: می‌توانید در نسخه‌ی موبایل پیام‌ها، عکس‌ها، موسیقی‌ها و فیلم‌های خودتان را در مکان‌های دیگری ذخیره کنید و یک فضای جدید برای چت‌های خودتان به وجود بیاورید.

استفاده از امکانات دوربین گوشی های موبایل در رابط کاربری این قسمت بهبود پیدا کرده است.

در نسخه جدید تلگران سرعت دانلود برای فایل های بزرگ بین ۲تا ۴ برابر افزایش یافته است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *