نستله و سامسونگ برای ارتقای سلامت فردی همکاری میکنند

نستله و سامسونگ برای ارتقای سلامت فردی همکاری میکنند
  • 1395/5/17
  • زهرا معبودی
  • 0

روز پنجشنبه  دو کمپانی بزرگ نستله و سامسونگ در جلسه ای اعلام نمودند که قصد دارند در زمینه تولید یک پلتفرم سلامت و سبک زندگی با یکدیگر همکاری نمایند. این دو شرکت که هردو در عرصه فعالیت خود شرکت های بنامی هستند قصد دارند این پلتفرم را با ترکیب حسگرهای زیستی و به منظور ارتقاء سطح زندگی و تشویق به زندگی سالم راه اندازی نمایند.

سامسونگ قصد دارد این پروژه تحقیقاتی را بر روی هر دستگاهی از تلوزیون های هوشمند گرفته تاگجت های پوشیدنی راه اندازی نماید. گفته ها حاکی از آن است که این پلتفرم قرار است در نسخه های اندروید و iOS عرضه گردد البته خبر انتشار نسخه iOS  هنوز به صورت رسمی منتشر نگردیده است.

«استفان کاتسیکاس»، مدیر ارشد تکنولوژی کمپانی  نستله می‌گوید: «ما بسیار خرسند هستیم که با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه تکنولوژی حسگر وارد همکاری شده‌ایم. این همکاری استراتژی ما را برای تغذیه، سلامت و رفاه بهبود می‌بخشد. به این ترتیب می‌توانیم از کسانی که می‌خواهد زندگی سالم‌تری داشته باشند، حمایت کنیم.»

از زمانی که کمپانی نستله در زمینه مواد غذایی دچار رکود گردیده توجه و تمرکز آن بر روی سلامت و رفاه بیشتر شده است. به نظر می رسد ارائه این پلتفرم بتواند گامی بزرگ در زمینهپر رنگ تر شدن حضور این کمپانی در بازاربردارد.

«یانگ سون»، رییس و مدیر ارشد استراتژی این شرکت می‌گوید: «امروزه، ما در عصر زندگی هوشمند قرار داریم، عصری که ارمغان همگرایی تکنولوژی و علوم مختلف است. عصری که داده‌های دریافتی از حسگرها و دستگاه‌های روزانه زندگی ما مثل موبایل‌ها، گجت‌های پوشیدنی و یخچال‌ها می‌توانند به ما کمک کنند که تغذیه و فعالیت‌هایمان را بهتر بفهمیم».

توجه به این نکته اهمیت بسیاری دارد که شرکت های نستله و سامسونگ باید تلاش فروانی نمایند تا بتوانند از نظر تامین حریم خصوصی اعتماد مشتریان و علاقه مندان را به خود جلب نمایند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *