آیفون ۲۰۱۷ شیشه ای می شود

آیفون ۲۰۱۷ شیشه ای می شود
  • 1395/5/20
  • زهرا معبودی
  • 0

دنیای گوشی های موبایل هم دنیای جالبی است. از ماه ها  و شاید یک سال قبل از عرضه نسخه جدید یک گوشی از کمپانی های مختلف آنقدر بر سر قسمت های مختلف آن بحث و تبادل نظر میشود و اینقدر از اینطرف و آنطرف شایعات مختلف به گوش می رسد که آدم نمی داند حرف کدام را باید باور کند و کدام را نه!

iphone-7-concept

تازه بعد از عرضه گوشی هم کار تمام نمی شود، آنجاست که هرکس قلم و کاغذی در دست می گیرد و شروع می کند به نقد و بررسی محصول جدید و مقایسه با نسل های قبل و مدل های کمپانی های دیگر و فلان قابلیت از فلان کمپانی را بر قابلیت این گوشی جدید برتری می دهد و یا بالعکس و بعد از گذشت چند ماهی دوباره گمانه زنی ها برای محصول جدید شروع می شود.

این روزها به سبب نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی جدید کمپانی اپل، این چرخه در حال نقد وبررسی ابعاد و امکانات مختلف آیفون ۷ در جریان است و آنقدر هر روز شایعات و حدس و گمان های مختلفی منتشر می شود که به نظرم خود کمپانی اپل هم  تا این حد این محصول جدید را تحلیل وبررسی نکرده است!

iphone-7-concept

در خبری که به تازگی توسط کمپانی فاکس گان منتشر شده است این کمپانی ادعا کرد که در حال تولید بدنه ای شیشه ای برای آیفون سال ۲۰۱۷ خواهد بود و عنوان نموده آیفون جدید که قرار است در دهمین سالگرد تولید آیفون عرضه شود تفاوت هایی اساسی با آیفون های قبلی داشته و از یک صفحه تخت تمام شیشه ای با یک فریم فلزی و صفحه نمایش امولد بهره مند خواهد بود .

همچنین گفته ها حاکی از آن است که این گوشی جدید حسگر اثر انگشت را در صفحه نمایش خود، داراست. این شرکت ادعا نموده که صفحه نمایش این گوشی کل صفحه را پوشش خواهد داد.

iphone-7-concept

با وجود تمامی این شایعات بهترست اندکی دیگر صبر کنیم تا بتوانیم جزئیات و امکانات این گوشی جدید را از زبان مسئولان شرکت اپل بشنویم.

اگر شما شایعه ای جدیدتر در این باره شنیده اید خوشحال میشیویم اگر نظرتان را با ما درمیان بگذارید و در کنار بقیه شایعات این خبررو هم به اطلاع دوستان اپل دوستتان بفرستید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *