مجوز TENAA برای گلکسی On5 و On7 سامسونگ صادر شد

مجوز TENAA برای گلکسی On5 و On7 سامسونگ صادر شد
  • 1395/5/20
  • زهرا معبودی
  • 0

خبرها حاکی از این بود که سامسونگ قصد دارد روی دو گلکسی جدیدش شروع به کار کند اما هیچ کدام نمی دانستیم درست چه برنامه ای دارد. در برخی از اخباری که دیروز منتشر کردیم، متوجه شدیم که این کمپانی قصد دارد یک نسخه از گرند های دوساله اش را مورد بررسی و توسعه قرار دهد اما امروز وب سایت TENAA اعلام کرد که مجوزهای خودش را به دو گوشی سامسونگ موسوم به گلکسی On5  و گلکسی On7 ارائه داده است.

بعد از این خبر، شاهد بیان جزییاتی از این گوشی توسط TENAA بودیم که از جمله آن ها می توان اطلاعات نمایشگرهای این دو گوشی را ذکر کرد. در این اخبار گفته شده که گلکسی On5  دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD است. همچنین یک پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۷ نیز کار پردازش این سیستم را برعهده دارد که قدرت پردازشی آن به ۱٫۵ گیگاهرتز می رسد. بخش گرافیک این گوشی نیز با یک پردازنده آدرنو ۴۰۵ مدیریت می شود.  گلکسی On5 دارای ۳ گیگیابایت حافظه رم است و می توان علاوه بر ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اش، آن را بارها ارتقا داد.  از جمله چیزهایی که روی این گوشی قابل حس است دکمه خانه آن است که سنسور اثر انگشت در آن به کار رفته است.

 گلکسی On5 و On7 سامسونگ

 گلکسی On5 و On7 سامسونگ

 گلکسی On5 و On7 سامسونگ

 گلکسی On5 و On7 سامسونگ

ارمغان های دیگر این گوشی را می توان به عنوان دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی عقب، و ۸ مگاپیکسلی سلفی گیر نام برد همچنین می توانید از ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپری باتری آن نیز شکه شوید!

اما کسانی که می خواهند این گوشی را خریداری کنند می توانند انتخاب حرفه ای تری نیز داشته باشند که آن گلکسی On7  است. این گوشی نمایشگر ۵٫۵ اینچی دارد که پردازنده ی آن از نوع ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۶۲۵ با قدرت پردازش ۲ گیگا هرتز در نظر گرفته شده است.

 گلکسی On5 و On7 سامسونگ

 گلکسی On5 و On7 سامسونگ

 گلکسی On5 و On7 سامسونگ

 گلکسی On5 و On7 سامسونگ

این گوشی از پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ بهره مند است و مثل برادر کوچکتر خودش یک حافظه رم ۳ گیگابایتی دارد اما حافظه داخلی اش تنها ۲ گیگابایت با آن تفاوت دارد و بیشتر است. شما می توانید این گوشی را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید. دوربین های این گوشی سامسونگ هم ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی است ولی میزان ظرفیت باتری آن ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. از آنجا که این گوشی دارای ضخامت ۸ میلی متر است نمی توان ان را در دسته گوشی های باریک حساب کرد اما می توان به خوش دست بودنش اعتماد داشت. این خیلی جالب است که شما اولین کسی باشید که خبرهای گوشی های جدید سامسونگ را روی صفحه تان به اشتراک می گذارید پس از این فرصت دریغ نکنید و با نگاه کردن به تصاویر این دو محصول نظرتان را راجع به ویژگی هایش اعلام کنید.

منبع: phonearena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *