نسل سوم ساعت هوشمند ایسوس مهمان نمایشگاه IFA

نسل سوم ساعت هوشمند ایسوس مهمان نمایشگاه IFA
  • 1395/5/23
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت تایوانی ایسوس که در فروش انواع تبلت ها و البته لپ تاپ ها نامی خوش در اذهان ایجاد کرده است مدتی است که روی به ساخت ساعت های هوشمند آورده است. در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ این شرکت دو ساعت هوشمند خود را تحت نام های Zenwatch 1 و Zenwatch 2 منتشر کرد که البته آوازه ی آن ها به قدر آوازه تبلت ها و لپ تاپ هایش نبود اما به عنوان یک حرکت جدید اقدام جالبی به شمار می آمد.

 Zenwatch 3

اما اخیرا متوجه شدیم که این شرکت قصد دارد Zenwatch 3 خود را به زودی رونمایی کند که در واقع نسل سوم ساعت های هوشمندش می باشند. با این حساب یکی دیگر از مهمان های رویداد IFA امسال باید ایسوس باشد. در شایعات اخیر گفته شده بود که ایسوس قصد دارد ساعت هایش را به صورت گرد و مثل ساعت های قدیمی طراحی کند که این خبر توسط FCC تایید شد.

 Zenwatch 3

البته از عکس هایی که از این ساعت به بیرون درز شده می توان چیزهای دیگری نیز فهمید که نسل سوم Zenwatch دارای بدنه ای فلزی است و دکمه های فیزیکی آن که شمارشان به ۳ عدد می رسد در کنار فعالیت لمسی آن، در کنار کاربران خواهد بود.

 Zenwatch 3

از آن جا که این ساعت گرد طراحی شده بایستی یک شیشه نازک تر روی آن قرار دهند بنابراین این ساعت هوشمند ایسوس دارای طراحی ظریف اما قابل اعتمادی است.

 Zenwatch 3

اما گاهی شنیده می شد که این ساعت به طور وایرلس شارژ می شود که این دیدگاه اشتباه است چرا که یک شارژر ۵V-2A برای این ساعت در نظر گرفته شده است. سوکت شارژر در بخش پشتی ساعت قرار می گیرد و آن را شارژ می کند.

 Zenwatch 3

از دیگر امکانات این سیستم، بلوتوث، و وای فای است که کاربرد آن را توسعه می دهد. راستی با وجود این همه نسل هوشمند تر و جذاب تر از ایسوس، آیا باز هم می توان روی فروش بالای آن حساب کرد؟ نظر خود را در مورد این ساعت در این بخش بنویسید و با اشتراک گذاری آن علاقمندان به ایسوس را هیجان زده کنید.

 Zenwatch 3

منبع: gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *