نکسوس مارلین با نمایشگر ۵٫۵ اینچی عرضه خواهد شد

نکسوس مارلین با نمایشگر ۵٫۵ اینچی عرضه خواهد شد
  • 1395/5/27
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از معروف‌ترین بنچ‌مارک‌های ابزارهای اندرویدی، AnTuTu است. انتوتو به آزمایش بخش‌های مختلف سخت‌افزار پرداخته و در نهایت یک امتیاز کلی به آن می‌دهد. به تازگی در صفحه شخصی این ابزار هوشمند در وب‌سایت Weibo مطلبی منتشر شده است که مضمون آن بررسی دقیق گوشی Marlin جدید کمپانی گوگل می باشد.Marlin در واقع نسخه بزرگ شده گوشی های نکسوس کمپانی گوگل می باشد.

در این گزارش جزئیات نسبتا دقیقی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که قصد داریم در خبر امروز مجله الکترونیکی گویا آی تی به آن بپردازیم.

Htc-Marlin-Nexus-

بر اساس تحقیقات گویا آی تی مدل جدید  نکسوس که مارلین نام دارد از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی بهره مند است و با رزولوشن QHD ارائه خواهد شد. در خبر های قبلی اعلام شده بود که قرار است صفحه نمایش این گوشی با اندازه ۵٫۲ اینچی تولید شود برای مطالعه این مطلب به « گوشی هوشمند جدید نکسوس با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی در حال ساخت است »مراجعه نمایید. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نام برد. همچنین این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. به گزارش گویا آی تی دوربین اصلی نکسوس جدید ۱۳ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل ثبت شده است. میزان نگهداری باتری نکسوس مارلین  که توسط کمپانی HTC تولید شده است را ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعت تخمین زده اند در خبری قبلا به همکاری کمپانی گوگل و HTC در این مقاله اشاره نموده بودیم « همکاری گوگل و htc در طراحی نکسوس های جدید». شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد شد.

البته این بار اولی نیست که اخبار گوشی های نکسوس گوگل توسط این نهاد منتشر می شوند در هفته گذشته نیز گوگل نسخه کوچکتر این گوشی با نام نکسوس Sailfish را با ابزارک بنچمارک بررسی نموده بود و مشخصات آن در صفحه شخصی بنچ‌مارک‌ منتشر شده بود. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط مجله الکترونیکی گویا آی تی این گوشی نیز مشخصاتی مانند گوشی مارلین دارد. (پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۷) اطلاعات بیشتر در باره این گوشی را از مطلب «اندروید پلیس منتشر کرد: اولین تصاویر واقعی از Sailfish گوگل» مطالعه نمایید. با توجه به اطلاعات بدست آمده تنها تفاوت این ۲ گوشی در صفحه نمایشگر آن می باشد که در گوشی Sailfish‏ ‏ ابعاد آن با ۵ اینچ گزارش شده است. همچنین بدنه گوشی مارلین از جنس فلز بوده اما Sailfish‏ ‏ دارا بدنه پلاستیکی خواهد بود.

برای دریافت اخبار روز دنیای تکنولوژی با ما همراه باشید و مطالب مورد علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *