کتاب خوان الکترونیکی Galaxy Tab A NOOK توسط سامسونگ و B&N رونمایی شد

کتاب خوان الکترونیکی Galaxy Tab A NOOK توسط سامسونگ و B&N رونمایی شد
  • 1395/5/28
  • زهرا معبودی
  • 0

Barnes & Noble یکی از اولین نهاد هایی بوده که توانسته اولین گام ها را در تولید و فرهنگ سازی کتاب های الکترونیکی بردارد. این شرکت با برند nook توانست روی کتاب خوان های الکترونیکی کار کند و آن ها را به عنوان گجت هایی کاملا مستقل برای علاقمندان به دنیای کتاب و دنیای تکنولوژی، بهینه کند.

البته پس از مدتی Barnes & Noble فعالیت های سخت افزاری اش را متوقف کرد و حالا تنها فعالیت سخت افزاری او پیرامون برخی کتاب خوان ها با سامسونگ ادامه پیدا کرد. بدین ترتیب این روزها این برند با نام اختصاری  B & N در یک همکاری مشترک با سامسونگ، وارد عرصه ی تولید یک کتاب خوان الکترونیکی جدید شده که از نام ترکیبی این دو شرکت برای معرفی آن استفاده شده است. این سیستم هم اکنون Galaxy Tab A NOOK نام دارد و به تازگی رونمایی شده است.

Galaxy Tab A NOOK

به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی این تبلت کتاب خوان که قیمت آن به ۱۴۰ دلار نمی رسد به عنوان خوش نام ترین و البته ارزان ترین کتاب خوان الکترونیکی این شرکت به شمار می آید.

برای این تبلت یک نمایشگر ۵٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل در نظر گرفته شده است که می توان در آن نوشته ها را با کیفیت قابل قبولی مطالعه کرد. همانطور که می دانید این سیستم نظیر دیگر سیستم های سامسونگی اندرویدی است و سامسونگ تصمیمش بر این شده که از اندروید ۵٫۱ برای آن استفاده کند. حافظه داخلی این سیستم ۸ گیگابایت است که می توان به راحتی با اسلات های میکرو اس دی، آن را تا حد معینی که اکنون نا مشخص است ارتقا داد.

این سیستم دارای یک دوربین سلفی گیر ۲ مگا پیکسلی است و بیش از این چیزی در چنته ندارد. البته سرویس های جی پی اس و رادیو این کتاب خوان را نباید نا دیده گرفت.

برای اینکه بتوانید کتاب هایی در این سیستم بخوانید می توانید از وب سایت Barnes & Noble نیز استفاده کنید. در حال حاضر ۴۰ میلیون کتاب الکترونیکی و ۸۰۰ هزار کتاب صوتی از طریق این پایگاه در اختیار علاقمندان به مطالعه قرار گرفته که با زبان انگلیسی مانوس هستند. باتری این سیستم تا ۱۱ ساعت دوام می آورد اما یک خبر خوب برای دارندگان این برند این که می توانند این سیستم را به قیمت ۹۹ دلار خریدای کنند. در صورتی که نمی خواهید کتاب خوان مستقل برای خواندن ای بوک ها تهیه کنید می توانید از اپلیکیشن های کمکی در این باره استفاده کنید که پیش از این گویا آی تی ۶ اپلیکیشن برتر کتاب خوان در اندروید را برای شما جمع آوری کرده می توانید هم اکنون نرم افزار مورد علاقه تان را از آن دریافت کنید.

 

منبع: ۹to5Google

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *