هوآوی صدر نشین فروش گوشی های چینی

هوآوی صدر نشین فروش گوشی های چینی
  • 1395/5/28
  • زهرا معبودی
  • 0

بازار گوشی های هوشمند در چین تغییرات و نوسانات زیادی را پیش رو دارد. این گزارشی است که IDC به تازگی منتشر نموده و در آن ادعا کرده که هوآوی به زودی بازار موبایل چین را تصاحب خواهد کرد و از شیائومی پیشی می گیرد.

به گزارش مجله الکترونیکی گویا آی تی، اظهارات IDC بر اساس گزارش مالی ارائه شده توسط کمپانی شیائومی از فروش محصولات خود در سه ماهه دوم سال میلادی جاری می باشد.

کمپانی شیائومی در گزارش مالی خود عنوان نموده که فروش محصولات این کمپانی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به میزان ۱۰٫۵ میلیون دستگاه بوده که به نسبت مدت مشابه سال میلادی گذشته به تعداد ۱۷٫۱ میلیون از افت و کاهش محسوسی برخوردار بوده است.

با توجه به این افت ۳۸ درصدی میزان فروش کمپانی شیائومی به رده چهارم فروش گوشی های هوشمند در بازار بزرگ چین سقوط نموده است.  به گزارش گویا آی تی در حال حاضر در جدول فروش گوشی های هوشمند چینی کمپانی هوآوی با عرضه ی بیش از ۱۹٫۱ میلیون دستگاه تلفن هوشمند در صدر قرار گرفته است و پس از آن کمپانی اپو با فروش ۱۸ میلیون دستگاه و کمپانی ویوو با فروش ۱۴٫۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در رده های بعدی جدول فروش قرار گرفته اند و پس از آنها شیائومی با ۱۰٫۵ میلیون در رتبه چهارم قرار گرفته است.

xiaomi-huawei-smartphone

کمپانی شیائومی ادعای IDC  را رد نموده و عنوان کرده که آمار های این موسسه تحقیقاتی نادرست و اشتباه می باشد و برای بررسی میزان فروش این کمپانی باید به آمار های ارائه شده توسط سایر موسسات تحقیقاتی مراجعه نمود البته این نکته شایان ذکر است که آمار های گفته شده نیز فروشی در حدود کمتر از ۱۷ میلیون را عنوان نموده اند.

در بازار فروش گوشی های هوشمند چین و در بخش کمپانی های تولیدی غیر چینی، در حال حاضر کمپانی اپل صدر نشین جدول می باشد که با عرضه ۸٫۶ میلیون دستگاه سهم ۱۲٫۶ درصدی از بازار گوشی های هوشمند چین را در اختیار دارد و در جدول کلی فروش در رده پنجم قرار گرفته است.

به عقیده مجله الکترونیکی گویا آی تی کمپانی اپل نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش سهم خود از بازار بوده، به‌طوری‌که سهم این کمپانی از ۳۱.۷ به ۱۲.۶ درصد رسیده است.

نظرات و پیشنهادات سازنده خود را در مورد مطلب فوق با ما درمیان گذاشته ودر صورت تمایل آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *