کم حاشیه ترین گوشی در نمایشگاه IFA 2016 متعلق به ZTE است

کم حاشیه ترین گوشی در نمایشگاه IFA 2016 متعلق به ZTE است
  • 1395/5/30
  • زهرا معبودی
  • 0

 برند ZTE در سالی که ماه های اخر آن را پشت سر می گذاریم، توانست با ایجاد یک برند جدید به نام نوبیا، چند گوشی هوشمند را معرفی کند. این برند قصد دارد در نمایشگاه IFA برلین شرکت کند و نسل جدید گوشی های هوشمندش را عرضه کند. در واقع این برند با دو پیام این بار در این نمایشگاه حضور پیدا می کند که به صورت زیر هستند:

پیام اول: “What’s NU? @ IFA 2016”

نوبیا با این پیام قصد دارد محصولاتی متفاوت و جدید را در مقایسه با شرکت کنندگان ارائه دهد.

پیام دوم: “Dream Without Boundries”

در این پیام نیز به حاشیه های کم در محصول خود اشاره دارد که باید واقعا دیدنی باشد.

ZTE

اگر شما بیش از هر چیز به دنبال گوشی های کم حاشیه هستید باید به سراغ این برند بروید. یکی از آخرین گوشی هایی که توسط این برند منتشر شده است، نوبیا Z11 نام دارد که حاشیه های کم آن جلوه زیبایی به گوشی بخشیده بود. به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی مراسم رسمی نوبیا حدود ۱۱ روز دیگر برگزار می شود که قصد دارد سری جدید گوشی هایش را در آن معرفی کند. این معرفی شامل یک گوشی است که از نظر ظرافت و حاشیه جذاب تر از Z11 خواهد بود. البته برخی معتقدند گوشی مورد معرفی در این نمایشگاه همان Z11 است که البته کمی با منطق جور در نمی آید. بد نیست بدانید که حضور SONY در نمایشگاه IFA2016 با ۸ محصول جدید صد در صد تایید شده است که می توانید لیست محصولاتش را در این خبر از گویا آی تی بخوانید.

ZTE

 از جمله ویژگی های گوشی کم حاشیه Z11 می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، همچنین ۶ گیگابایت فضای رم و حافظه درونی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. نسخه دیگری از این گوشی وجود دارد که دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. اگر بخواهید می توانید این گوشی را با اسلات های میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر ارتقا دهید. زد ۱۱ دارای دو دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی سلفی گیر است. باتری آن نیز از نوع باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری انتخاب شده که از حسگر یا سنسور اثر انگشت نیز برخوردار است.

ZTE

 برخی منتقدین بر این عقیده اند که همکاری احتمالی این شرکت با NuForce موجب شده که نوبیا در پیام خود از عبارت NU بجای NEW استفاده کند. نظر شما چیست؟ آیا شما نیز مثل گویا آی تی برای همکاری این دو شرکت، احتمال کمی می دهید؟ با اشتراک گذاری این مطلب در سوشال مدیاهای متعلق به خودتان، نظر دوستانتان را در این باره جویا شوید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *