انشار تصویر آیفون ۷ توسط بازیگر مشهور تایوانی

انشار تصویر آیفون ۷ توسط بازیگر مشهور تایوانی
  • 1395/6/1
  • زهرا معبودی
  • 0

تقریبا دیگر چیزی به رونمای آیفون ۷ باقی نمانده فقط ۱۷ روز دیگر! و حالا به نظر می رسد تصویر واقعی این گوشی آیفون به بیرون درز کرده و دیگر خبری از حاشیه ها و مطالب کذب روز های قبل نیست. در ادامه با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا یافته های جدیدمان را با شما در میان بگذاریم.

شاید شما جیمی لین را نشناسید اما او در تایوان یک بازیگر به نام و مشهور است که خیلی ها برایش سر و دست می شکنند. این بازیگر جوان و خوشنام ژاپنی که علاقه زیادی به تکنولوژی های جدید دارد چند سال است که سرگرمی جدیدی پیدا کرده و حسابی هم از آن لذت می برد و ظاهرا قصد دارد باز هم به این سرگرمی خود ادامه دهد.

سرگرمی جیمی لین عکس انداختن با گوشی های آیفون جدید و انتشار تصاویر آنها قبل از رونمایی نسل جدید آیفون می باشد.

جیمی لین که سابقه طولانی در این کار دارد به تازگی عکس جدیدی از خود منتشر نموده است که در آن مشغول کار با یک گوشی آیفون است. گوشی آیفونی که این بازیگر در دست دارد مشابه هیچ کدام از نسخه های قبلی گوشی های اپل نیست و این ثابت می کند که او باز هم دارد همان سرگرمی سالهای گذشته خود را دنبال می کند.

linsanity

اگر کمی به عقب برگردید در سپتامبر سال ۲۰۱۲ برای اولین بار لین یک عکس از خود با آیفون ۵ جدیدش منتشر نموده بود. (چند روز قبل از رونمایی این گوشی همراه) و پس از آن در سال ۲۰۱۴ این بازی با عکسی از آیفون ۶ و بعد از چند رو ز با آیفون ۶ پلاس تکرار شد و حالا این عکس می تواند دلیل محکمی باشد که گوشی همراهی که در دستان لین قرار دارد دقیقا نسل جدید گوشی های آیفون موسوم به آیفون ۷ است که قرار است در ۷ سپتاlبر(۱۷ شهریور ماه) رونمایی شود.

حالا که اثبات شد این عکس متعلق به آیفون ۷ است با گویا آی تی همراه باشید تا مشخصات ظاهری آن را با هم بررسی نماییم.

در این تصویر منتشر شده مهم ترین چیزی که به چشم می آید و وجه تمایز مهم بین آیفون ۷ با آیفون های دیگر خواهد شد استفاد از دوربین دوتایی در این گوشی جدید می باشد. این عکس شایعات موجود درباره دارا بودن دوربین دوتایی در آیفون جدید را تایید می نماید. همچنین در تصویر ابعاد گوشی به راحتی قابل تشخیص است و نشان دهنده این موضوع می باشد که این نسل از آیفون ابعاد بزرگ تری به نسبت نسل های قبلی این خانواده دارد.

شما هم فکر می کنید این گوشی جدید می تواند آیفون ۷ باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را برای دوستانتان نیز به اشتراک گذاشته و نظرات آنها را نیز به ما منعکس کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *