طرح جدید کمپانی سامسونگ برای عرضه تلفن های هوشمند ارزان قیمت

طرح جدید کمپانی سامسونگ برای عرضه تلفن های هوشمند ارزان قیمت
  • 1395/6/1
  • زهرا معبودی
  • 0

به تازگی خبر هایی به گوش می رسد که کمپانی سامسونگ قصد دارد طرح جدیدی را آغاز نماید که درآن گوشی های بازگشتی توسط مشتریان را دوباره به فروش برساند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات بدست آمده را با شما درمیان بگذاریم.

اخبار منتشر شده مبنی بر این است که کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی های بازگشتی از طرف مشتریان خود (ریفربیشد) را تعمیر و بروز کرده و مجددا با قیمتی پایین تر بفروش برساند. براساس این خبر کمپانی سامسونگ این کار را با هدف فروش بیشتر محصولات خود و همچنین فروش محصولات با کیفیت به افرادی که توانایی خرید گوشی های مدل بالا با قیمت های روز را ندارند انجام می دهد. همچنین این تصمیم می تواند به افزایش بهره وری در صرف هزینه ها و کاهش تقاضای جهانی برای گوشی های هوشمند به این شرکت شود.

بنا به یافته های مجله اینترنتی گویا آی تی سامسونگ قصد دارد این سرویس را فعلا تنها در اختیار مشتریانی که در برنامه بروزرسانی یک ساله شرکت نموده اند قرار دهد و  همچنین مشتریانی که در کشورهایی چون آمریکا و کره جنوبی ساکن هستند.

samsung

البته این خبر هنوز توسط مدیران ارشد این کمپانی تایید نشده است و یکی از روسای این شرکت در پاسخ به تماس تلفنی عنوان نمود که این شرکت نظری درمورد این حدس و گمان ها ندارد.

نا گفته نماند این اولین بار نیست که یک کمپانی قصد اجرای این طرح را دارد بلکه از سالها پیش کمپانی اپل نیز همین طرح را اجرا نموده و گوشی های بازگشتی از طرف مشتریان را اصلا و تعمیر کرده و سپس مجددا عرضه می نماید.

در اخبار رسیده اطلاعاتی درباره این موضوع که کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی های بازگشتی مشتریان را در چه کشورهایی عرضه نماید و این عرضه با چه قیمت هایی انجام خواهد گرفت منتشر نشده است.

با توجه به این که انجام این طرح می تواند کمک شایان ذکری به فروش گوشی های این غول بزرگ صنعت تلفن همراه در برخی از کشورها نماید بهتر است منتظر تصمیمات و اعلام نظرات قطعی مسئولان این کمپانی بمانیم.

برای بروز بودن در دنیای تکنولوژی مجله اینترنتی گویا آی تی را دنبال کنید وبا نظرات و پیشنهادات خود ما را در اطلاع رسانی بهتر یاری نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *