اندروید نوقا برای اولین بار روی ال جی V20 عرضه خواهد شد

اندروید نوقا برای اولین بار روی ال جی V20  عرضه خواهد شد
  • 1395/6/2
  • زهرا معبودی
  • 0

سالهاست که همیشه ارائه نسخه های جدید از اندروید همراه با یک گوشی جدید از نکسوس گوگل بوده است اما انگار قرار نیست این بار با انتشار اندروید ۷٫۰ نوقا گوشی نکسوس جدیدی رو نمایی شود. با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا در ادامه جزئیات این اتفاق را با هم بررسی نماییم.

کمپانی گوگل همیشه همراه با ارائه نسخه جدید اندروید برای اولین بار سیستم عامل را بر روی گوشی های نکسوس جدید خود ارائه می دهد اما با توجه به این که امروز نسخه جدید اندروید نوقا منتشر شد هیچ خبری از گوشی های جدید نکسوس نیست و گوگل رسما اعلام نموده که قرار نیست این بار گوشی های نکسوس این کمپانی اولین گیرنده سیستم عامل های جدید اندروید باشند.

android-nougat-statue-e1471879096693-w600

اطلاعات بدست آمده توسط مجله اینترنتی گویا آی تی نسخه اندروید ۷٫۰ نوقا قرار است برای اولین بار بر روی گوشی جدید کمپانی ال‌جی با نام V20 ارائه شود.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از کمپانی ال‌جی گوشی هوشمند V20 قرار است در تاریخ ۱۶ شهریور ماه رونمایی شود و حالا با اعلام رسمی کمپانی گوگل مشخص می شوند که V20 قرار است اولین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نوقا باشد.

کمپانی گوگل همچنین اعلام نموده که تا پایان امروز تمامی گوشی های هوشمند نکسوس اعلان آپدیت جدید سیستم عامل نوقا را دریافت خواهند نمود و از آن پس قادر خواهند بود تا سیستم عامل خود را به این نسخه ارتقاء نمایند.

بسیاری از طرفداران گوشی های هوشمند به تازگی به سبب آپدیت راحت تر گوشی های نکسوس علاقه بیشتری به گوشی های ‏این کمپانی نشان می دهند . با اعلام این خبر از طرف کمپانی گوگل ظاهرا طرفداران گوشی های هوشمند نکسوس باید همچنان منتظر اخبار جدید درباره انتشار نسل جدید گوشی های نکسوس باقی بمانند.

همانطور که قبلا اشاره نموده ایم گوشی های نکسوس ۲۰۱۶ قرار است توسط کمپانی اچ تی سی توسعه یابند.

اخبار دنیای تکنولوژی را با گویا آی تی دنبال نمایید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه خدمات بهتر با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *