آیفون ۷ در سه نمونه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود

آیفون ۷ در سه نمونه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود
  • 1395/6/4
  • زهرا معبودی
  • 0

تازمان رونمایی از آیفون ۷ مدت زمان زیادی نمانده که خبرهای جدید حاکی از این هستند که به احتمال زیاد، این گوشی قرار است در سه نسخه ۳۲ گیگابایتی، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شوند. بعد از انشار تصویر آیفون ۷ توسط بازیگر مشهور تایوانی اسنادی در این باره هم اکنون در دست است نشان می دهد که حافظه ۲۵۶ گیگابایتی توسط توشیبا تولید می شود اما دو مدل دیگر کماکان سری مانده اند. هر چند منبع انتشار این اخبار تقریبا موثق است و همیشه اخبارش با صحت کامل می باشد اما در این برگه اصلا نام و نشانی از اپل وجود ندارد.

phone-7-32-128-256gb

ماه پیش یک مقام مرتبط با اپل اعلام داشت که این شرکت قصد دارد روی سوژه هایی متفاوت از نمایشکر ۵٫۵ اینچی و رم ۳ گیگابایتی کار کند اما هنوز باید منتظر باشیم که ببینیم این تصمیمات چقدر جدی هستند و چقدر از گفته ها با نقص مواجه هستند.

اخبار اخیر حاکی از این است که سری ۷ آیفون از مدل های ۶ آیفون باریک تر و ظرافت بهتری دارند. همچنین مطمئنیم که از جک ۳٫۵ میلی متری هیچ خبری در این گوشی ها نیست و یک نمونه از آن از شارژر وایرلس نیز بهره مند است.

به گفته گویا آی تی شاید تنها چیزی که بتواند دلخوری کاربران از حذف جک ۳٫۵ میلی متری، را تقلیل دهد این باشد که دوربین، خاصیت تصویر برداری دو گانه دارد که در آینده از آن برای گرفتن فیلم های ۴k استفاده خواهد شد. به هر حال این گوشی ها تحت هر میزان حافظه که تولید شوند، فناوری شارژ سریع مهم ترین عنصر رقابتی اپل در آیفون ۷ خواهد بود که بی صبرانه منتظر رونمایی از آن هستیم.

نظر شما در مورد تصمیمات اپل در مورد میزان حافظه چیست؟ آیا باز هم کاربران نیاز به ارتقای حافظه پیدا می کنند؟ در صورتی که با انتخاب اپل موافقید می توانید نظر خود را برای ما در بخش نظرات یادداشت کنید و با انتشار این خبر، در شبکه های اجتماعی یک عامل مخابره کننده برای اطلاعات آیفون ۷ باشید.

منبع: Apple Insider

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *