چالش تامین قطعات آیفون ۷ اپل را به دردسر انداخته است

چالش تامین قطعات آیفون ۷ اپل را به دردسر انداخته است
  • 1395/6/6
  • زهرا معبودی
  • 0

انتظار داریم با رسیدن روز ۲۶ شهریور ماه اپل همه ما را از سردرگمی های شایعه ها و حقایق گوشی های هوشمند خود خارج کند اما امروز با انتشار خبری مبنی بر حذف دکمه هوم در آیفون ۷ سعی کردیم خبری از این شرکت و تلفن های هوشمندش در اختیار علاقمندان به این برند قرار دهیم. اما در خبر جدیدی که هم اکنون به دست گویا آی تی رسید به این واقعیت دست یافتیم که اپل در تامین برخی قطعات گوشی های خود با مشکل مواجه شده و به نظر می رسد که تمام طرفداران این برند نتوانند در روزهای اولیه ی عرضه گوشی، به وصال آیفون ۷ برسند. خبر جذاب روزهای اخیر در مورد گوشی های اپل در مورد این بود که  آیفون ۷ در سه نمونه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود اما اینکه این گوشی ها دیر به دست علاقمندان می رسد کمی ناراحت کننده خواهد بود.

challenge is troubled parts supply Apple's iPhone 7

  مواردی که اپل را به زحمت انداخته در واقع ماژول ها دوگانه دوربین آیفون ۷ پلاس و بلندگوهای ضد آب بکار رفته در مدل های این سری از آیفون ۷ می باشد. حالا اپل کمی از زمانبندی ها عقب افتاده و به نظر می رسد اعصاب کوپرتینویی ها کمی به هم ریخته باشد.

 در قسمتی از بیاناتی که Nikkei منتشر کرده می خوانیم: «اگر اپل بخواهد به برنامه همیشگی برای معرفی نسل آتی موبایل هایش پایبند باشد، احتمالاً در ابتدای کار با کمبود دستگاه مواجه می شود، زیرا برخی از تأمین کنندگان قطعات هنوز به دنبال راه حلی برای جبران کمبود تولیدشان هستندـ»

 البته تمام این گمانه زنی ها با توجه به میزان تقاضاهای صورت گرفته قبلی برای آیفون های قدیمی تر رخ داده است. با توجه به اینکه تقاضا ها نسبت به سال گذشته کمتر بوده و حتی شاهد تغییرات شگرفی در این گوشی نیستیم احتمال این وجود دارد که خواهندگان گوشی آیفون ۷ کمتر از حد انتظار نیز باشد اما این شمار هر چقدر هم که زیاد یا کم باشند، نمی توانند در روزهای اولیه از فروش به این گوشی دست پیدا کنند.

 بنظر می رسد تیم کوک و تیم همراهش بتوانند سریعتر این مشکل را حل کنند و علاقمندان به این برند را از نگرانی در آورند. یکی از منابع آگاه در این باره اعلام داشته که اپل در این سال، به میزان ۱۵ درصد برای تامین قطعاتش، کاهش درخواست داشته است پس به احتمال زیاد بتواند گوشی ها را به موقع به دست علاقمندان برساند.

 منبع: Buisiness Insider

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *