لذت نوت برداری با Samsung Notes در فبلت نوت ۷ سامسونگ

لذت نوت برداری با Samsung Notes در فبلت نوت ۷ سامسونگ
  • 1395/6/6
  • زهرا معبودی
  • 0

با وجود اینکه در حدود ۲ هفته از رونمایی کهکشانی سامسونگ می گذرد اما همچنان بحث بر سر قابلیت ها و امکانات جدید این گوشی داغ است در مطلب امروز قصد داریم به موضوع بهینه شدن سیستم یاداشت برداری در پرچم دار جدید سامسونگ بپردازیم. با گویا آی تی همراه باشید.

اگر از طرفداران گوشی های سری نوت سامسونگ باشید و قبلا از نسل های قبلی این تلفن همراه استفاده نموده باشید تفاوت های زیادی را بین گلکسی نوت ۷ و نسخه های قبلی خواهید یافت. یکی از مواردی که امروز قصد داریم به طور کامل آن را بررسی نماییم سیستم یادداشت برداری در این سری از گوشی ها می باشد.

Samsung Notes

در این نسل از گوشی های سری نوت، کمپانی سامسونگ به کمک قلم، تجربه یادداشت برداری راحت تری را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

در این نسخه کمپانی سامسونگ تمامی قابلیت های یادداشت برداری را در یک اپلیکیشن واحد با نام Samsung Notes جمع آوری و ارائه نموده است. (اگر از کاربران قدیمی گوشی های سری نوت باشید می دانید که پیش از این نسخه امانات یادداشت برداری در برنامه هایی مثل Memo، S Note و Scrapbook توزیع شده بودند.)

Samsung Notes

اما حالا با این جمع آوری کلی امکان یادداشت برداری های متنوع برای کاربران ساده تر خواهد شد بعلاوه قابلیتی که باعث می شود کار از این هم برای استفاده کنندگان ساده تر شود، سیستم یکپارچه سازی محتوا است که به کاربر این امکان را می دهد تا محتوا های مختلف را با هم ادغام نماید.

به عنوان مثال کاربر امکان این را دارد که بتواند یک متن را نوشته و در کنار آن یک نقاشی و یک صدا نیز در قالب یک فایل واحد ذخیره نماید. سامسونگ نیز روشی را برای این اپلیکیشن در نظر گرفته که تشخیص می دهد چه محتوایی به آن اضافه می شود و در ادامه سایز آن را براساس اینترفیس مشبک صفحه هوم تغییر می دهد.

Samsung Notes

به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی در کنار بهبود قابلیت های مدیریتی Samsung Notes، امکانات آن برای یادداشت برداری هم بسیار بهتر از قبل شده اند. حالا در صفحه مربوط به ورود متن، می توان از کاراکترهای دیگری نظیر چک باکس، بولت یا شماره گذاری هم استفاده نمود و در کنار این، قابلیت تغییر رنگ فونت متون نیز به آن اضافه شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *