موتورولا به زودی از گوشی Moto Z Play خود رونمایی می کند

موتورولا به زودی از گوشی Moto Z Play خود رونمایی می کند
  • 1395/6/7
  • زهرا معبودی
  • 0

 همانطور که می دانید چند سالی است موتورولا به طور کم و بیش فعالیت های خود را در دنیای تکنولوژی، دنبال کرده است. گوشی های مدل موتو از این شرکت تا کنون بارها در دست کاربران دیده شده که با عنوان های Moto Z و Moto Z Force شناخته می شوند. به گزارش گویا آی تی شواهدی که به تازگی به بیرون درز کرده حاکی از این است که بالاخره مدل سوم سری موتو در حال پدیدار شدن است. این گوشی که قرا است با عنوان Moto Z Play معرفی شود، به احتمال زیاد در نمایشگاه برلین معرفی شود.

 از جمله ویژگی های گوشی Moto Z Play که برای موتورولا ثبت شده، می توان به نمایشگر فول اچ دی، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی و تراشه اسنپ دراگون ۶۲۵ اشاره کرد.

 Moto Z Play

 پوستر مورد نظر در یک فروشگاه چینی یافت شده و این یعنی بازار چین به زودی شاهد این گوشی جدید خواهد بود. از جمله ویژگی های گوشی های موتورولا این است که به صورت ماژولار طراحی می شود و می تواند به اجزای آن چیزهایی اضافه کرد. در این پوستر از ماژولار بودن Moto Z Play نیز سخن به میان آمده است.

باتری این دستگاه طول عمری ۳۶ ساعته دارد. از جمله مزیت های Moto Z Play می توان به شارژ سریع باتری اشتره کرد که می توان با ۱۵ دقیقه شارژ کردن آن را ده ساعت روشن نگه داشت.

 Moto Z Play

 ویژگی دوربین نیز در این گوشی به طور خاصی معرفی شده چرا که موتورولا در این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

نکته بعدی در مورد این گوشی سیستم عاملی است که خیلی ها منتظر نسخه ۷ آن هستند. قرار است روی این گوشی از اندروید ۶ استفاده شود.

نظر شما در مورد این گوشی جدید موتورولا چیست؟ به نظر شما می تواند در رقابت ها، جایگاهی را به خود اختصاص بدهد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: androidhits

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *