تصاویر آیفون ۷ با رنگ آبی و مشکی به بیرون درز کرد

تصاویر آیفون ۷ با رنگ آبی و مشکی به بیرون درز کرد
  • 1395/6/9
  • زهرا معبودی
  • 0

iphone-7-blue-black-600x450  همانطور که تا کنون از طریق رسانه های معتبر نظیر گویا آی تی اطلاع رسانی شده است، قرار است طی هفته آینده در مراسم IFA2016 که در برلین برگزار می شود اپل از محصولات جدید خود رونمایی کند. هر چند تنها شرکت کننده در این نمایشگاه اپل نیست اما بیشتر دوربین ها به خاطر معرفی آیفون ۷ بر روی این شرکت تنظیم شده است. طی هفته های اخیر شاهد اخبار و شایعات زیادی در باره مجموعه سه تایی آیفون ۷ بوده ایم.

اولین چیزی که در ذهن همه نقش بسته این است که آیفون ۷ به احتمال بسیار زیاد شبیه به آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس خواهد بود.

 اما وجود تغییراتی مثل خط آنتن، دوربین های دوگانه، شارژ وایرلس و حتی حذف جک ۳٫۵ میلی متری موجب شده که این گوشی کمی خاص تر از مدل های قبلی آیفون اپل باشد. حتی  گفته شده که ماژول های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی در این سیستم جدید دستخوش تغییرات شده اند.

iphone-7-blue-black-600x450

 البته اپل همچنان به طور کاملا متین ساکت نشسته و چیزی در مورد ویژگی های فاش شده نمی گوید. هر چند در اخبار اخیر خبر خوشحال کننده در مورد آیفون ۷ شنیدم که گویای این بود که آیفون ۷ در سه نمونه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می شود اما در مورد رنگ بندی های آیفون نیز اخبار جذاب تری داریم. نکته ای که در شایعات بارها گفته شده در مورد این است که اپل با ایجاد یک رنگ جدید برای گوشی هایش سعی دارد که تحولی در رنگ بندی هایش ایجاد کند. مثلا انتخاب رنگ آبی شاید برای خیلی از ماها قابل قبول نباشد اما تصاویری که امروز به بیرون درز شده نشان می دهد که این گوشی جدید اپل از رنگ آبی نیز پشتیبانی می کند. البته اگر این تصویر ساخته و پرداخته ی فوتوشاپ نباشد!

iphone-7-blue-black-600x450

اپل در سال های اخیر خصوصا برای آیفون ۶ از تکنیک تغییر رنگ نیز استفاده کرده بود و بدین ترتیب توانست با ایجاد رنگ رز گلد فروشش را بیشتر کند حالا باید به این فکر کنیم که آیا رنگ آبی می تواند برای اپل خوش یمن باشد یا خیر.

رنگ دیگری که اپل به ظاهر آن را برای آیفون هایش در نظر گرفته رنگ مشکی است که در عکس ها واقعا زیبا جلوه می کند اما اینکه اپل به دنبال طرح های رنگی است به نظر می رسد که بتوان به این مقوله در بازاریابی توجه ویژه پیدا کرد.

نظر شما در مورد انتخاب رنگ ها در آیفون ۷ چیست؟ آیا اگر شما بخواهید یک گوشی اپلی خریداری کنید، به مقوله رنگ بندی توجه می کنید؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *