آشنایی با ویژگی های پنهان اندروید نوقا

آشنایی با ویژگی های پنهان اندروید نوقا
  • 1395/6/10
  • زهرا معبودی
  • 0

نسخه جدید اندروید که اندروید نوقا نامیده می شود و ۷٫۰ امین نسخه این سیستم عامل است به تازگی عرضه شده است اما هنوز در دسترس عموم کاربران قرار نگرفته است هرچند گوشی های نکسوس به سادگی از همان روز انتشار قابلیت دریافت این بروز رسان را داشته اند اما این نسخه هنوز همه گیر نشده است.

به همین سبب به تازگی ویدئویی در یوتیوب منتشر شده است که به معرفی این نسخه از اندروید و قابلیت های جالب و جذاب آن می پردازد. به این بهانه قصد داریم به بررسی برخی از ویژگی های جدید این سیستم عامل بپردازیم. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

لانچر جدید گوگل

یکی از ویژگی های جالب و جذاب اندروید نوقا امکان تقسیم بندی صفحه نمایش به دو بخش کاملا مجزا است. به این صورت که شما قادر خواهید بود صفحه نمایش خود را به صورت مجازی به ۲ بخش اصلی تقسیم نماید و در هر کدام از این بخش ها کاری کاملا مجزا و متفاوت را انجام دهید. مثلا می توانید در یکی از بخش ها به تماشای فیلم بنشینید و همزمان در بخش دیگر توییت های خود را چک کنید یا هر کار دیگری که دلتان می خواهد!

اندروید

به گزارش   gooyait.com  در اندروید  نوقا نوتیفیکیشن‌ ها طراحی جدیدی و ویژه ای  دارند و برای شما امکان پاسخ‌ گویی مستقیم را هم فراهم می‌کنند. اندروید نوقا در مجموع ۷۲ ایموجی جدید هم دارد که این می تواند برای علاقه مندان به ایموجی خبر خوبی باشد.

وقتی در حال کار با اندروید نوقا هستید می‌توانید به سرعت برنامه ها را تعویض نمایید. بنابراین قابلیت عوض کردن سریع برنامه‌ ها در کنار دسترسی راحت‌ تر به تنظیمات شخصی این سیستم عامل از جمله ویژگی‌هایی هستند که کار با اندروید نوقا را از همیشه آسان‌ترو دلچسب تر می‌کنند.

android-nougat-statue-e1471879096693-w600

با ویژگی‌ دسترسی ساده تر به تنظیمات شخصی قادر خواهید بود برخی از تنظیماتی که همیشه به صورت میانبر دم دست‌ تان قرار دارد را جا‌به‌جا نمایید. یعنی تنظیمات خاصی را در محل آیکون‌ های میانبر تنظیمات شخصی قرار دهید و برخی دیگر از تنظیمات که به کارتان نمی‌ آیند را از این لیست حذف کنید.

برای آشنایی بیشتر با این سیستم عامل می توانید این ویدئو را از یوتیوب تماشا نمایید. نظرات و پیشنهادات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را برای دوستانتان نیز اشتراک گذاری کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *