اطلاعات کامل از مشخصات سخت افزاری آیفون ۷ منتشر شد

اطلاعات کامل از مشخصات سخت افزاری آیفون ۷ منتشر شد
  • 1395/6/13
  • زهرا معبودی
  • 0

پیش از این شایعاتی درباره تولید یک نسخه از آیفون ۷ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت منتشر شده بود. به تازگی تصویری از جعبه این گوشی منتشر شده است که نشان می دهد این شایعه واقعیت دارد و اپل قصد دارد گوشی آیفون ۷ خود را با نسخه ۲۵۶ گیگابایتی هم روانه بازار نماید.

در ادامه با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی تصاویر منتشر شده بپردازیم.

iphone7-256gig

امروز تصاویری از جعبه آیفون ۷ در فضای مجازی منتشر شده است که خبر تولید گوشی آیفون ۷ در مدل ۲۵۶ یگابایت حافظه داخلی را تایید می نماید. تصویر منتشر شده مربوط به مدل معمولی آیفون ۷ می‌شود که نشان می‌دهد از  ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ی داخلی بهره می برد. همچنین مشخص شده که آیفون ۷ به هدفون های جدید مجهز شده  که با کابل لایتنیگ کار می‌کنند که این موضوع باز هم حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا را تایید می نماید.

iphone7-256gig

این خبر درحالی عنوان شده است که تنها یک هفته تا رونمایی رسمی این گوشی هوشمند باقی مانده است و به زودی مشخص خواهد شد که شایعات و اخبار اخیر که پیرامون این محصول جدید فراوان شنیده می شدند تا چه حد صحت داشته اند.

اطلاعات بدست آمده توسط gooyait.com حاکی از آن است که، بر اساس اعلام رسمی کمپانی اپل گوشی های هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در تاریخ ۱۷ شهریور ماه رونمایی خواهند شد و انتظار می رود پیش فروش این محصول نیز از ۱۹ شهریور ماه آغاز شود.

iphone7-256gig

شایعات می‌گویند که iPhone 7 Plus  به دوربین دوتایی مجهز خواهد بود و از دو بلندگو بهره می‌برد. هنوز نمی‌دانیم که دوربین دوتایی این محصول چه ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و باید منتظر معرفی آن در ۱۷ شهریور ماه باشیم.

نظرات و دیدگاه های خود را با ما درمیان بگذارید و این مطلب را برای دوستانتان اشتراک گذاری نمایید.

با گویا آی تی همیشه در دنیای تکنولوزی به روز باشید.

منبع: Apple Insider

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *