تعویض گلگسی نوت های معیوب در ایران امکان پذیر شد

تعویض گلگسی نوت های معیوب در ایران امکان پذیر شد
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 0

در پی منفجر شدن باتری ۳۵ عدد از فبلت های هوشمند نوت ۷ سامسونگ و در پی اطلاعیه رسمی این کمپانی مبنی بر تعویض بی قید و شرط تمامی این فبلت ها از سطح بازار یک نگرانی بزرگ برای کاربران و دارندگان این فبلت هوشمند در ایران به وجود آمده بود که آیا این پشتیبانی شامل نسخه های فروخته شده در ایران نیز خواهد شد یا خیر؟

با مجله اینترنتی گویا ای تی همراه باشید تا پاسخ کامل و روشنی به تمامی سوالات شما در این زمینه ارائه دهیم.

Replacement Note 7 in Iran

در راستای اطلاعیه رسمی کمپانی سامسونگ، نماینده رسمی این کمپانی در ایران با انتشار بیانیه ای از تمامی دارندگاه این فبلت های هوشمند دعوت نمود تا تاریخ ۲۹ شهریور ماه با بخش پشتیبانی سامسونگ تماس برقرار کرده و «از امکانات حمایتی» این شرکت بهره مند گردند. در ادامه این مطلب بررسی دقیقی از متن بیانیه کمپانی سامسونگ ایران خواهیم داشت.

سامسونگ ایران در این بیانیه ی رسمی از تمامی مالکان فبلت های نوت۷ در سراسر کشور خواست تا جهت مرجوع و یا تعویض نمودن گوشی های خود با کارشناسان پشتیبانی این شرکت تماس حاصل نمایند.

شرکت سامسونگ به تازگی اعلام نموده است که قصد دارد عرضه این محصول را مدتی به تعویق انداخته تا از صحت این فبلت ها پیش از رسیدن به دست مصرف کنندگان اطمینان کامل یابد.

با وجود این که هنوز عرضه رسمی فبلت های هوشمند نوت ۷ در ایران آغاز نشده اما سامسونگ ایران در بیانیه خود که امروز منتشر نموده است عنوان کرد در صورتی که به هر طریقی مالک یکی از گوشی های نوت۷ هستید می توانید تا تاریخ ۲۹ شهریور ماه به وسیله برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی و فروش کمپانی سامسونگدرایران اقدام به تعویض و یا مرجوع نمودن فبلت خود نمایید.

Replacement Note 7 in Iran

در متن اصلی بیانیه کمپانی سامسونگ که در تاریخ ۱۱ شهریور ماه منتشر شده بود عنوان شده است به سبب وجود نقص فنی در برخی از باتری های فبلت های نوت ۷ که منجر به انفجار ۳۵ عدد از آن ها در سراسر دنیا شده است این کمپانی در حال بررسی دقیق مشکل بوده و قصد دارد به کمک تیم متخصصان خود به سرعت این مشکل را برطرف نماید از این رو با جمع آوری این فبلت ها از بازار قصد دارد تا پیش از عرضه به مصرف کنندگان از عدم نقص فنی آنها اطمینان حاصل نماید.

همانطور که پیش از این نیز در www.gooyait.com اعلام نمودیم با وجود اینکه هنوز عرضه رسمی این فبلت در ایران آغاز نشده است اما کمپانی سامسونگ در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به صورت داوطلبانه اعلام نموده است، در صورتی که برخی از مشتریان، نوت ۷ خود را پیش از موعد مقرر تحویل گرفته اند می توانند از امکانات حمایتی این کمپانی بهره مند شوند.

Replacement Note 7 in Iran

اطلاعات بدست آمده توسط گویا آی تی حاکی از آن است که سامسونگ ایران در بیانیه خود اعلام نموده صاحبان فبلت های گلکسی نوت۷  در ایران می توانند تا پایان روز ۲۹ شهریور ماه با شماره گیری تلفن ۴۲۱۳۲-۰۲۱ درخواست خود جهت تعویض و یا مرجوع نمودن نوت ۷ خود را به کارشناسان واحد پشتیبانی این کمپانی اعلام نمایند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نحوه ارائه خدمات به صاحبان گلکسی نوت ۷ در ایران می توانید به وب سایت رسمی این کمپانی در ایران مراجعه نمایید.

نظرات و دیدگاه های ارزشمند خود را درباره این مطلب با گویا آی تی به اشتراک بگذارید.

منبع:

سامسونگ ایران

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *