آیفون ۷ از قابلیت ضبط ویدیو ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند

آیفون ۷ از قابلیت ضبط ویدیو ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند
  • 1395/6/16
  • زهرا معبودی
  • 0

 همانطور که می دانید آیفون ۷ مولود ماه سپتامبر ۲۰۱۶ است و این رویداد برای علاقمندان به برند اپل بسیار اهمیت دارد. نکته ای که وجود دارد این است که برخی قابلیت هایی که در گوشی آیفون ۷ قرار گرفته اند چند وظیفه دارند که برخی از آن ها هنوز بر کاربران و افشاکنندگان فاش نشده است. اما وجود دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس، در واقع یک قابلیت مهم است که نتیجه آن قابلیت ضبط فیلم ۴k است که تا کنون در این مورد صحبت نشده بود. نکته جالب این است مدیر یک وب سایت که به قول خودش با اپل نسبتی دارد، اعلام داشته که با یک دستگاه از آیفون ۷ کار کرده و بهترین تجربه اش این بوده که توانسته با آن فیلم ۴k ضبط کند.

 هر چند این فرد تصویر خاصی از خود و تجربه اش منتشر نکرده است اما امکان ضبط فیلم ۴ کا، با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه، می تواند خیلی جذاب باش. البته باید بگوییم که در آیفون ۶ اس نیز قابلیت ضبط فیلم ۴k با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه، تجربه شد اما ویژگی آیفون ۷ پیشرفت ۱۰۰ درصدی نسبت به آیفون ۶ اس دارد.

iphone-7-features-4k-video-recording-at-60-fps

 شاید همین ویژگی باشد که موجب شده اپلی ها، برای افزایش حافظه از ۱۲۸ به ۲۵۶ گیگابایت طرح ریزی داشته باشند.

 این فرد در ادامه خبرهایش، به سیستم رنگ بندی جدید اپل نیز اشاره کرده است. صبح امروز گویا آی تی در این باره نیز خبری با عنوان شواهدی مبنی بر رنگ مشکی مات و براق برای گوشی آیفون ۷ منتشر نمود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

نکته بعدی که این فرد بدان اشاره داشته تغییر مدل دکمه صدا است که تجربه کاربری بهتری به کاربر می دهد. همچنین آخرین چیزی که این وبمستر منتشر کرده این است که در بخش درگاه سیم کارت، دزدگیرهایی از جنس پلاستیک وجود دارد که نشان از این دارد که این گوشی کاملا ضد آب است.

iphone-7-features-4k-video-recording-at-60-fps

به هر حال این ها تجربیات ساده ی چند دقیقه ای یک فرد باهوش و زرنگ بوده که توانسته پیش از رونمایی از آیفون ۷ با این گوشی کمی کار کند و قابلیت هایش را سریعا به دنیا مخابره کند. نظر شما در مورد این قابلیت ها چیست؟ آیا با وجود چنین ویژگی هایی می توان انتظار داشت که اپل حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه از گوشی های سری آیفون ۷ را به فروش برساند؟ نظر خود را در باره این گوشی با https://www.gooyait.com  در میان بگذارید.

منبع۹to5Mac

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *